Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #1 Skrevet 2. juni 2016 https://www.sol.no/nyheter/2016_06_02_91157_pappa-forlot-trearing-i-varm-bil-ble-politianmeldt.html#_ga=1.267853198.1618491703.1447447417 Trodde ikke noen kunne være så lite opplyst i 2016! Blir så forbanna på at noen barn eller tydelig ganske mange har foreldre som ikke evner tenke! Kjørte ut ac i 2 min. i går, det ble ulidelig varmt bare på de minuttene... Anonymous poster hash: a0bf8...b8e
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #2 Skrevet 2. juni 2016 Enkelte tenker ikke klart, min bror gjorde det samme med sin 2år gamle sønn i fjor. Han skulle innom meg å hjelpe med noe greier etter et par minutter får jeg øye på nevøen min i bilen hans, jeg gikk rett til bilen og tok han ut på de få minuttene var han blitt meget varm. Min bror fikk huden full av kjeft før han skulle gå igjen og han hadde ikke tenkt over det før hvor farlig det kunne være. Jeg håper og tror han aldri har gjort det igjen. Anonymous poster hash: cd83a...0e8
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #3 Skrevet 2. juni 2016 Hvert eneste år hender dette, opp til flere ganger. Fatter ikke at det er mulig å ikke tenke på slikt.. På tide å få opp store oppslag på parkeringer og lignende ang dette, gjerne ha det så det står oppført i lappen på parkeringsautomater, og at man får brosjyre levert rett i hånda så fort man kommer innenfor kjøpesenter.. Heller prakke infoen på folk, enn at vi risikerer barn/dyr på denne måten Anonymous poster hash: 2baeb...339
februarprins2013 Skrevet 2. juni 2016 #4 Skrevet 2. juni 2016 skjer dessverre hver år, noen driter rett og slett i det dessverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå