Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #1 Skrevet 2. juni 2016 Ble nysgjerrig og kjøpte et stykke for å prøve. Men vet liksom ikke hvordan jeg skal tilberede og servere det? Noen som kan tipse meg litt? Anonymous poster hash: 26990...bba
sug lut Skrevet 2. juni 2016 #2 Skrevet 2. juni 2016 (endret) Jeg har blitt pådyttet det og aldri tilberedt det selv, men min erfaring er at det uansett smaker gymsokk. Endret 2. juni 2016 av sug lut
Blondzilla Skrevet 2. juni 2016 #3 Skrevet 2. juni 2016 Det må marineres, hvis ikke er det helt smakløst. Godt synes jeg uansett ikke det er, bortsett fra i misosuppe.
Blondzilla Skrevet 2. juni 2016 #4 Skrevet 2. juni 2016 Du kan bruke det som erstatning for kjøtt eller fisk i en wok eller curry.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #5 Skrevet 2. juni 2016 Du kan dele det opp i terninger og steke det på pannen med div tilbehør som gr.saker Anonymous poster hash: 0ddb1...77a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #6 Skrevet 2. juni 2016 Hva er egentlig tofu? Hva er det laget av? Anonymous poster hash: 4e195...11f
Gjest Skrevet 2. juni 2016 #7 Skrevet 2. juni 2016 Hva er egentlig tofu? Hva er det laget av? Anonymous poster hash: 4e195...11f https://no.wikipedia.org/wiki/Tofu
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #8 Skrevet 2. juni 2016 Fælt, uten smak, mykt viskelær som nesten er råttene- konsistens. Anonymous poster hash: c056b...3ee
Salomine Skrevet 2. juni 2016 #9 Skrevet 2. juni 2016 Jeg har blitt pådyttet det og aldri tilberedt det selv, men min erfaring er at det uansett smaker gymsokk. Nå har jeg aldri smakt på en gymsokk, men jeg har smakt tofu tilberedt på ulike måter.....og jeg tror du har fullstendig rett.
sug lut Skrevet 2. juni 2016 #10 Skrevet 2. juni 2016 Nå har jeg aldri smakt på en gymsokk, men jeg har smakt tofu tilberedt på ulike måter.....og jeg tror du har fullstendig rett. Godt vi er flere - jeg har fått det servert både som pølse (uæh), i gryte, stekt, ingenting hjalp.
Yellow Brick Road Skrevet 2. juni 2016 #11 Skrevet 2. juni 2016 Godt vi er flere - jeg har fått det servert både som pølse (uæh), i gryte, stekt, ingenting hjalp. Melder meg inn i klubben. Jeg synes kanskje ikke at smaken er så fæl, for tofu tar vel smak fra det den tilberedes sammen med, men konsistensen er som sure sokker, råtne sådan. Minst.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #12 Skrevet 2. juni 2016 Er ikke konsistensen litt som feta ost da?? Ser for meg liksom at de skal våre like, på en måte Anonymous poster hash: 26990...bba
beef sister Skrevet 2. juni 2016 #13 Skrevet 2. juni 2016 Konsistensen er ikke som fetaost. Jeg har spist tofu x antall ganger, også tilberedt av folk som liksom kan det, men det er og forblir uspiselig.
Hønemor30 Skrevet 2. juni 2016 #14 Skrevet 2. juni 2016 Haha gymsokk var i grunn en god beskrivelse. Det smaker ikke stort men konsistensen er heslig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå