Gå til innhold

Noensinne spiser tofu her??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble nysgjerrig og kjøpte et stykke for å prøve. Men vet liksom ikke hvordan jeg skal tilberede og servere det? Noen som kan tipse meg litt?

 

Anonymous poster hash: 26990...bba

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har blitt pådyttet det og aldri tilberedt det selv, men min erfaring er at det uansett smaker gymsokk.

Endret av sug lut
Skrevet

Det må marineres, hvis ikke er det helt smakløst. Godt synes jeg uansett ikke det er, bortsett fra i misosuppe.

Skrevet

Du kan bruke det som erstatning for kjøtt eller fisk i en wok eller curry.

Skrevet

Du kan dele det opp i terninger og steke det på pannen med div tilbehør som gr.saker 



Anonymous poster hash: 0ddb1...77a
Skrevet

Hva er egentlig tofu? Hva er det laget av?



Anonymous poster hash: 4e195...11f
Skrevet

Fælt, uten smak, mykt viskelær som nesten er råttene- konsistens.

 

Anonymous poster hash: c056b...3ee

Skrevet

Jeg har blitt pådyttet det og aldri tilberedt det selv, men min erfaring er at det uansett smaker gymsokk.

Nå har jeg aldri smakt på en gymsokk, men jeg har smakt tofu tilberedt på ulike måter.....og jeg tror du har fullstendig rett.

Skrevet

Nå har jeg aldri smakt på en gymsokk, men jeg har smakt tofu tilberedt på ulike måter.....og jeg tror du har fullstendig rett.

Godt vi er flere - jeg har fått det servert både som pølse (uæh), i gryte, stekt, ingenting hjalp.

Skrevet

Godt vi er flere - jeg har fått det servert både som pølse (uæh), i gryte, stekt, ingenting hjalp.

 

Melder meg inn i klubben.  Jeg synes kanskje ikke at smaken er så fæl, for tofu tar vel smak fra det den tilberedes sammen med, men konsistensen er som sure sokker, råtne sådan.  Minst.

Skrevet

Er ikke konsistensen litt som feta ost da?? Ser for meg liksom at de skal våre like, på en måte

 

Anonymous poster hash: 26990...bba

Skrevet

Konsistensen er ikke som fetaost. Jeg har spist tofu x antall ganger, også tilberedt av folk som liksom kan det, men det er og forblir uspiselig.

Skrevet

Haha gymsokk var i grunn en god beskrivelse. Det smaker ikke stort men konsistensen er heslig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...