Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #1 Skrevet 2. juni 2016 Barnet som starter på skolen til høsten skal ha 60% sfo. Jeg er hjemme i permisjon så sfo blir mest for hans skyld. Torsdager skal de ha kost skole dag, ca 12. De andre dagene dagene slutter de ca 13-13.30. Han skal da ha sfo på torsdager. Men hvilken 2 andre dager bør han ha? Anonymous poster hash: a5baf...f34
suseduse Skrevet 2. juni 2016 #2 Skrevet 2. juni 2016 Jeg ville valgt tirsdag, onsdag og torsdag. Deilig å ta litt tidlig helg, og en myk start på uka. Jeg jobber selv på SFO, og mange velger de dagene.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #3 Skrevet 2. juni 2016 Jeg ville hvertfall valgt fredag. Deilig for meg å starte helgen stille og rolig. Anonymous poster hash: f51f0...217
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #4 Skrevet 2. juni 2016 Ville hatt mandag, onsdag og torsdag. Godt med fri fra SFO etter en mandag, og godt med langhelg fra skoleslutt på fredager. Da er det lettere å ha besøk/reise på besøk til venner,for da har de ikke lekser. Etter min erfaring da.. Anonymous poster hash: 4b160...30e
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #5 Skrevet 2. juni 2016 Delvis off topic, men tenk så mange flere interesserte som hadde lest innlegget ditt hvis du slang på de tre siste bokstavene "Sfo". Anonymous poster hash: 0346c...2ea
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #6 Skrevet 2. juni 2016 Delvis off topic, men tenk så mange flere interesserte som hadde lest innlegget ditt hvis du slang på de tre siste bokstavene "Sfo". Anonymous poster hash: 0346c...2ea I overskriften, åpenbart. Anonymous poster hash: 0346c...2ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå