Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #1 Skrevet 2. juni 2016 Skal endelig få sitte ned etter en lang dag på jobb og setter meg ut i solen med bok og kald drikke. Men rett over veien bor det en kul alenemor med en like kul tenåring og de spiller techno for hele nabolaget. Jeg vet ikke om de er hjemme engang, det er helt tomt ut i både hage og terrassen, men musikk har de ihvertfall. Jeg tåler godt lyder fra naboene, men den monotone lyden som aldri tar slutt går meg på nervene. Det blir ikke lesing på meg ihvertfall 😝 Noen eier rett og slett ikke skjemmevett! Anonymous poster hash: 237b2...99e
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #2 Skrevet 2. juni 2016 Du er ikke tilfeldigvis den naboen som har tenåringer som hyler som besatte på trampolina sent på kveldene? Anonymous poster hash: b7a22...2eb
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #3 Skrevet 2. juni 2016 Jeg skjønner meg ikke på folk. Alle sier at man må tåle mer når man bor tett og har naboer. Jeg lever etter at vi ikke kan kun ta hensyn til oss selv når vi bor tett. Godt mulig jeg er dum men jeg synes man kan la vær å hyle på trampoline, spille høy musikk og ha høylytte fester hver helg når man har naboer tett på. Anonymous poster hash: 4a689...97b
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #4 Skrevet 2. juni 2016 Du er ikke tilfeldigvis den naboen som har tenåringer som hyler som besatte på trampolina sent på kveldene? Anonymous poster hash: b7a22...2eb Haha, det er MEG som har gale tenåringsnaboer!! Anonymous poster hash: bea3c...e14
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #5 Skrevet 2. juni 2016 Kan du ikke gå bort og be de skru ned? Jeg har tydeligvis mistet all forståelse for jeg sier ifra til naboer/unger som jeg finner det nødvendig. Vi må alle ta hensyn her i verden. Anonymous poster hash: 0b679...e0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå