Gå til innhold

Bæsjer i trusa.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med min jente på 3,5 år, som ALLTID bæsjer i trusa! Sluttet med bleie i desember. Det gikk bra i to uker, så plutselig skulle hun ikke bæsje i do lenger. Tissing er ikke et problem.Tror ikke hun er redd, da hun blir kjempestolt hvis hun tilfeldigvis får det til når hun tisser. Vi har prøvd klistremerkebelønning, sjokoladebelønning, faste dotider, alt fra å ikke gi det noe oppmerksomhet, til å fortelle henne tydelig hva vi forventer. Har snakket med helsesøster, hun kommer ikke med noen bedre råd enn det vi allerede har prøvd. Hun kjenner når hun må, for hun gjemmer seg. Tvillingen hennes går på do unten problem.

Alle tips og råd mottas med stor takk!!!

Anonymous poster hash: d1607...44e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når får jeg sikkert hele dib-mafian etter meg, men jeg "kjøpte" dattera mi. Jeg viste henne en leke som jeg hadde kjøpt og som hun ønsket seg, og så sa jeg at hun skulle få den når hun hadde bæsjet på do. Det funka med en gang.

Skrevet

Lær henne å legge papir nederst i do.

Da plopper det ikke når hun gjør nummer 2 og det kan bli mindre skummelt :)

Anonymous poster hash: bbbe7...003

Skrevet

Har hengt opp et stort bilde av sparkesykkelen hun ønsker seg over alt! Hjelper ingenting😕 Kanskje jeg skal kjøpe den så det blir litt mer "virkelig". Takk for tips😊

Trenger ikke papir i do, for hun er som sagt ikke redd når det en sjelden gang kommer i do. Men takk allikevel😊

Skrevet

Ok, ikke anonym lenger, men det betyr ingenting😊

Skrevet

Følger. Har samme problem med min 3,5 åring :(

Skrevet

Jeg sleit med samme når eldste hadde slutta med bleie. Det gikk over tilslutt med klistremerker men det tok en god stund. Noen bruker nok bare litt mer tid, men snakk om det i en positiv tone og samtidig ikke press barnet.

Anonymous poster hash: 0f721...de3

Skrevet

Samme problem her. Gutt som nettopp har fylt 4. Vi dro tilslutt til legen. Fikk resept på movicol. Når han drikker dette har han lettere for å bæsje. Har innimellom tilbakefall, men er på riktig vei.

Anonymous poster hash: e62dc...c98

Skrevet

Har også problemer med dette, godt å høre det er flere... Vet det går seg til, men er kjedelig mens det pågår. Lurte likevel på en ting. Er det greit å legge truseinnlegg i trusa... Er jo litt ekkelt å vaske og dyrt å kjøpe nye hele tiden? Min har nemlig stortsett bare litt kraftige bremsespor.... Eller er det fy fy ?

Anonymous poster hash: 5d94c...92c

Skrevet

Vi har samme problem med vår 8 (!!) Åring.

Klikker snart!!

Anonymous poster hash: 118a9...1b7

Skrevet

Vi har samme problem med vår 8 (!!) Åring.

Klikker snart!!

Sjekk ordet "enkoprese"! Det er ikke sikkert barnet ditt kan noe for det. Jeg ville tatt kontakt med en lege hvis problemet er stort.

Anonymous poster hash: c7945...39b

Skrevet

Ser ut som vi bare må holde ut en stund til. Blir bare så lei...😕

Skrevet

Sjekk ordet "enkoprese"! Det er ikke sikkert barnet ditt kan noe for det. Jeg ville tatt kontakt med en lege hvis problemet er stort.

Anonymous poster hash: c7945...39b

Så pass. Skal sjekke ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...