Gå til innhold

Er du stolt av kjæresten din? Og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...

Anonymous poster hash: 88e7b...7b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja veldig stolt! Stolt fordi han er et godt menneske som faktisk alltid gjør så godt han kan. Han strekker seg langt for at jeg og gutten skal ha det bra. Han er raus på alle måter og gir av seg selv. Han har veldig høy utdannelse, bra jobb og finnes ikke " høy på pæra". Blir ting feil har han ikke problemer med å innrømme det og be om unnskyldning, dette klarer han godt uten å bli bløt og tøfflete. Han er nok et langt bedre menneske enn det jeg - hormontrollet er.

Anonymous poster hash: e71c5...a84

Skrevet

Veldig! Fordi han er snill både mot meg og barna og vennene. Han er morsom og veldig handy. Han sier ja til å hjelpe alle som spør uten å blunke, men setter grensene for når det skal skje for at det ikke skal gå utover andre ting.

Anonymous poster hash: cc1aa...3f7

Skrevet

JA! Fordi han er ett godt menneske med ett hjerte av gull, omsorgsfull , kjekk, smart, positiv, smiler mye, en fantastisk pappa og han er min beste venn og ektemann ❤️❤️❤️

Skrevet

Ja. Han er en hardtarbeidende mann i 20årene. Han hjelper alle som trenger hjelp. Han sier alltid ja både til meg å andre som spørr! Hjelper alle naboene med diverse.

Han er verdens snilleste. Verdens beste pappa å verdens beste stepappa. Det mener jeg av hele mitt hjerte. Han er alltid lamme ungene å han elsker å finne på ting med de! Han elsker å levere å hente i bhg.

Han bryr seg virkelig om alle mennesker!

(Følte jeg skrøyt mye nå, men det er sant å han fortjener å høre det. Så i kveld må jeg si det) :)

Anonymous poster hash: 16123...b68

Skrevet

Yes! Dritfin og verdens snilleste mann og pappa ❤️

Anonymous poster hash: 39401...f5c

Skrevet

Nei... Jeg misliker han, faktisk! Synes han er stygg, kler seg dårlig og er slurvete. Han har dårlige holdninger (rasistisk, alkohol etc) og er generelt utafor oss resten i samfunnet.

Vet ikke hvorfor jeg er sammen med ham. Tror det er fordi jeg har skikkelig frykt for hvordan det blir med samvær. Ønsker ikke at barnet skal tilbringe tid alene med far og bli påvirket av disse dårlige holdningene og verdiene hans.

Anonymous poster hash: b623b...15b

Skrevet

Nei... Jeg misliker han, faktisk! Synes han er stygg, kler seg dårlig og er slurvete. Han har dårlige holdninger (rasistisk, alkohol etc) og er generelt utafor oss resten i samfunnet.

Vet ikke hvorfor jeg er sammen med ham. Tror det er fordi jeg har skikkelig frykt for hvordan det blir med samvær. Ønsker ikke at barnet skal tilbringe tid alene med far og bli påvirket av disse dårlige holdningene og verdiene hans.

Anonymous poster hash: b623b...15b

Hvorfor fikk du barn med han da?

Anonymous poster hash: 16123...b68

Skrevet

Absolutt. Hun er nydelig, snill, sterk og smart. Dette manifesterer seg både sosialt og i arbeidslivet. Hun er også god i sport og det ser jeg sånn opp til som er kløne. Jeg er generelt lite opptatt av utseende og fasafer, men jeg tok meg i å strutte av stolthet i begynnelsen om vi var ute blant folk, fordi hun er så vakker. Og MIN! Nå er vi foreldre, og hun er på toppen av det hele en fantastisk mamma. 💜 Jeg er grisestolt.

Anonymous poster hash: 9237c...8eb

Skrevet

Ja, veldig :)! Han er omtenksom, arbeidssom, morsom, snill, kunnskapsrik, hjelpsom og raus, også er han stolt av meg også av en eller annen grunn.

Anonymous poster hash: 49e03...6c3
Skrevet

Absolutt. Hun er nydelig, snill, sterk og smart. Dette manifesterer seg både sosialt og i arbeidslivet. Hun er også god i sport og det ser jeg sånn opp til som er kløne. Jeg er generelt lite opptatt av utseende og fasafer, men jeg tok meg i å strutte av stolthet i begynnelsen om vi var ute blant folk, fordi hun er så vakker. Og MIN! Nå er vi foreldre, og hun er på toppen av det hele en fantastisk mamma. Jeg er grisestolt.

Anonymous poster hash: 9237c...8eb

Så vakkert!

Er du mann eller dame?

Anonymous poster hash: 49e03...6c3

Skrevet

Kjempe stolt! Forteller det til han også. Han imponerer meg ofte.

Skrevet

Ja, jeg er stolt av mannen min. Han hadde en barndom da det ikke var særlig mye penger å rutte med. Han har jobbet hardt med studier og jobb ved siden av for å ha minst mulig studielån. Lange dager og harde studier. Han er ekstremt flink med penger og fikk kjøpt seg leilighet etter endt studie. Han har hatt de beste karakterene under studiene og skaffet seg en meget god jobb i etterkant. Han er glad i sønnen min og tar vare på både meg og han. Mannen min drikker sjeldent, drar ikke ut på byen og prioriterer helst familie og jobb. Han er snill og god, og har gode verdier. Han banner ikke og er godt likt. Han kler seg pent og har gode manerer. Han har nå en sjefsstilling i her i Norge (del av et internasjonalt selskap) til tross for hans unge alder. Mannen min jobber lange dager, men jeg er kjempestolt av han og hvor langt han har kommet. Han la alle sparepengene inn i husbygging slik at vi skulle få drømmehuset. Han kjøpte 2 biler (en til hver av oss) uten billån slik at vi skulle ha gode biler. Han tar oss med til fine feriesteder som han aldri kunne ha drømt om da han vokste opp som barn slik at vi skal kunne få oppleve nye steder og varme. Nå som jeg desverre er arbeidsledig og gravid betaler han nesten alt (tjente over det dobbelte av meg da vi begge jobbet), og han klager ikke over det. Jeg er heldig som har han, og vi utfyller hverandre. Familien står sterkt, og jeg er heldig som valgte rett mann og han valgte meg. Skal dog bli godt å bidra mer til fellesskapet etter endt permisjon (selv om han liker at jeg er "hjemmeværende").

Anonymous poster hash: 02b4f...690

Skrevet

JA, absolutt. Han er verdens beste mann, kjæreste og pappa til mine barn. Han kan alt, alt fra bake kake, til å snekre platting. Han er hjelpsom og sier sjeldent nei. Han er sexy og mandig, og flink med barna. Han hjelper venner og familie med ting og tang. jeg føler meg veldig heldig som har han.

Anonymous poster hash: d0996...9af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...