Gå til innhold

Hva feiler det meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg er i store folkemengder, f.eks på sentralstasjonen eller på en flyplass, er det akkurat som om jeg ikke egentlig er der. Skjønner? Jeg mener, det virker som om jeg er i en drøm, at alt rundt meg er tåkete og uklart. Jeg ser ikke på menneskene, jeg legger ikke merke til om noen prøver å få min oppmerksomhet. Jeg vil bare frem til målet mitt, bussen eller gaten flyet går fra. Jeg er ikke redd, men jeg ønsker å komme meg unna. Hva er dette?

Anonymous poster hash: 7d12e...b39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du bare er høysensitiv og at du beskytter deg selv fra for mye inntrykk ved å gå inn i din egen boble.

Les litt om høysensitivitet :)

Anonymous poster hash: 169d7...c3b
Gjest Gul stjerne
Skrevet

Kanskje du dissosierer? Les litt på dissosiasjon.

Skrevet

Jeg er akkurat lik. Så mange ganger jeg har "ignorert" folk fordi jeg ærlig talt ikke ser dem, selv om jeg ser rett på dem. Jeg har forstått at det er dissosiering. Det kan dog høres litt voldsomt ut når man leser om det på nettet. 

Anonymous poster hash: da1ff...fde
Skrevet

Kanskje du dissosierer? Les litt på dissosiasjon.

Enig. 

Skrevet

Takk for svar, dere. Men dette dissosiasjon-greiene dere snakker om, er det en tilstand, sykdom eller noe annet? Jeg skjønte ikke helt da jeg googlet det... Hi

Anonymous poster hash: 7d12e...b39

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg prøvde å lese meg litt opp på dissosiering da jeg svarte deg, men alt jeg fant var så vanskelig og annerledes. Jeg har lest om det før og mener det passet med det du beskriver. Men jeg finner ikke det nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...