Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #1 Skrevet 2. juni 2016 Min baby står opp kl. 7, hun sovner 1. gang kl. 9, sover da en times tid. Neste lur er ca. 1230 og varigheten er nesten det samme. Til nå har hun hatt en siste lur rundt kl. 16 før hun legger seg for natten kl. 20. Tenker dere at jeg skal hoppe over siste lur for å legge henne tidligere? Det er ofte jeg ikke får lagt henne for siste lur før kl. 17 og da er det jo nesten kveld. Takknemlig for svar 🤗🙌 Anonymous poster hash: 9116f...b4e
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #2 Skrevet 2. juni 2016 Da mine var på den alderen tok de siste lur slik at den ble avsluttet senest 16:00. La seg da 19:00. Anonymous poster hash: bb6ca...917
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #3 Skrevet 2. juni 2016 7,5 her også. Våkner 05.30. Dupp fra 07.30-08.30 Dupp fra 10.30-12.30 Dupp fra 14.30-15.30 Natta 18.00 Anonymous poster hash: a43f3...e0d
Livmor Skrevet 2. juni 2016 #4 Skrevet 2. juni 2016 Er det noen spesiell grunn til at du ønsker å legge barnet tidligere? Selv om "alle" legger seg kl 19 så er ikke det nødvendig dersom man har en rytme som fungerer:-) Jenta mi er også 7,5 måneder, og hun er foreløpig ikke plaget av om siste duppen blir 1-1,5 time før natta. Vi sliter med å holde henne oppe til 18.30, og selv om det har sine fordeler er det mange ganger det hadde vært fint om hun kunne holde ut litt lenger. Spesielt nå på sommeren.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #5 Skrevet 2. juni 2016 Er det noen spesiell grunn til at du ønsker å legge barnet tidligere? Selv om "alle" legger seg kl 19 så er ikke det nødvendig dersom man har en rytme som fungerer:-) Jenta mi er også 7,5 måneder, og hun er foreløpig ikke plaget av om siste duppen blir 1-1,5 time før natta. Vi sliter med å holde henne oppe til 18.30, og selv om det har sine fordeler er det mange ganger det hadde vært fint om hun kunne holde ut litt lenger. Spesielt nå på sommeren. Det handler litt om at kveldene av og til kan trekke veldig ut - rundt 21.. men rytmen er stort sett fin altså. Men husker fra sønnen min at den seneste luren forsvant på et tidspunkt. Husker bare ikke når. Jeg begynner å jobbe i august og da må baby stå opp kl. 6, alt faller nok på plass da, får man håpe.men enig med deg! Babyer er forskjellige 😉 Anonymous poster hash: 9116f...b4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå