Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #1 Skrevet 2. juni 2016 Jeg er ekstremt sliten og ligger mye ila dagen. Sover mye. Kjenner på dårlig samvittighet og føler egentlig formen blir verre av å være så i aktiv, men jeg orker jo ingenting. Hvordan er formen deres?? Anonymous poster hash: 97b9d...d62
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #2 Skrevet 2. juni 2016 Lever som før. Er jo trettere enn før, men ellers har jeg jo ikke vondt noe sted. Snakket med min jm om tanker rundt svangerskapet. Hun var oppgitt over spesielt yngre kvinner fortalte hun. Mange kom til henne og forventet nesten å bli vartet opp i 9 mnd. Så fremt man ikke har vondt, er ekstremt kvalm eller lignende kan man jo stort sett leve som før. Anonymous poster hash: b9d17...1b4
Pobie Skrevet 2. juni 2016 #3 Skrevet 2. juni 2016 Er 34 uker nå, og har levd stort sett som før hele svangerskapet. Trener 3 ganger i uka og jobber like mye som før. Mannen varter meg opp med middag flere dager i uka, og enkelte kvelder er jeg ekstra trøtt og legger meg litt tidligere, men utenom det er alt som før.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #4 Skrevet 2. juni 2016 Jobber 100% (kontor) og går i skogen ca 1 - 1,5 time hver dag. Nå er det så deilig turvær så går såpass mye fordi det er deilig. Pluss at bekkenet føles bedre etter å ha gått på mykt underlag. Er utrolig opplagt og frisk i motsetning til 1. trimester. Da sov jeg døgnet rundt. Anonymous poster hash: 6fd85...7f5
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #5 Skrevet 2. juni 2016 Jeg jobber ikke akkurat nå de siste tre ukene får dermed mulighet til å sove en times tid på dagen. Ellers har jeg ansvar for vekking, stell, frokost og levering i barnehagen for to barn samt husarbeid. Vi er mye ute på ettermiddagen. Når kl er 21 har jeg ikke mer energi men jeg har vært heldig til nå og har ingen plager. Jeg sover rett og slett for å ha mer overskudd til barna. Vi er som regel ute nå fra 15-20 så da teengs energien. Jeg blir mye mer trøtt og faktisk lei meg når jeg bare sitter inne. Anonymous poster hash: e23f7...88c
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #6 Skrevet 2. juni 2016 jeg er 31 uker på vei og sover mye.. Har slitt med kvalme og oppkast fra uke 3, og gjør det fortsatt. De dagene jeg ikke er like kvalm prøver jeg å leve som normalt, men jeg jobber ikke. Tviler på at jeg kommer tilbake til jobb før jeg skal ut i permisjon. Anonymous poster hash: bb5d6...dcc
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #7 Skrevet 2. juni 2016 Er 33 uker, og det blir en 30-60 min gåtur maks to ganger i uka. Har høyt blodtrykk, og skal ta det med ro. Har også mye nedpress, så det er ubehaglig å gå langt. Anonymous poster hash: d0a90...b17
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #8 Skrevet 2. juni 2016 Er ikke gravid nå, men i alle svangerskapene mine har jeg vært veldig lite aktiv på det tidspunktet - pga kynnere av en annen verden bare jeg snudde meg i senga omtrent... Anonymous poster hash: a1810...494
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #9 Skrevet 2. juni 2016 Veldig inaktiv. Er sofaen, senga eller solsenga som gjelder. Har vanvittig bekkenløsning, slapp og i generelt dårlig form. Blir middagslaging på gode dager og eventuelt butikken, lege, fysioterapeut, sykehus. Mannen gjør alt hjemme samt at hushjelpa tar resten. Spiser ute omtrent hver dag. Sover dårlig pga bekken og sikkert for lite fysisk aktivitet. Leser mye. Gleder meg til dette er over men er jo ennå ei stund igjen og det blir vel verre før det blir bedre... har dog gode dager syns jeg og humøret er ok. Er 28 uker. Anonymous poster hash: 996c5...aa8
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #10 Skrevet 2. juni 2016 Uke 26 trener og går i skogen. Er også 80% i jobb i bhg, småbarn så er ganske aktiv. Anonymous poster hash: 8a99c...566
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå