Gå til innhold

Klokkeslett barnebursdag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha barneselskap om noen uker, jenta vår blir 4 år. Vi tenkte å ha det på en lørdag,men hvilket klokkeslett liker foreldrene? Hehe. Vi var i et forrige lørdag. Da var det fra 14-16. Men tida gikk fort,så det ble til kl 17.og ble ikke middag/kveldsmat før 18.30. Men da fikk vi jo ordna litt før kl 14.men blir det for seint liksom?eller blir det stress kl 13-15? Luksus problem, men allikevel 🤔

 

Anonymous poster hash: 66116...d0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha på lørdag, kl 11 til 13. Fortsatt masse igjen av dagen...Foreldre er flinke til å hente til tiden.



Anonymous poster hash: 8e5c0...84c
Skrevet

12.00-14.00 er perfekt, da rekker vi å spise frokost og lunsj, og rekker hjem til middag etterpå



Anonymous poster hash: 435d3...cfd
Skrevet

11-13 eller 12-14 er de beste tidspunktene lørdager. Søndag foretrekker jeg 16-18 eller 17-19. Så slipper hele helga å gå med.

 

Anonymous poster hash: 9769e...fd5

Skrevet

Tidlig på dag! fra klokken 11 er perfekt, og da til kl 13/13.30

Skrevet

Takk for svar 😊aha. jeg skal tenke på det.kl 11 blir for tidlig.jeg er kronisk syk og gravid,så ting tar tid her 😅kanskje 12- 14 da.Her er det ingen som henter til tida 😅💛

Skrevet

Enten lørdag formiddag, ferdig før 12, eller søndag ettermiddag med start senest 16. Da blir det tid igjen til å gjøre andre ting i helgen også.

 

Anonymous poster hash: 8eea4...ad2

Skrevet

Ferdig før kl 12 ? Skal man spise pølser og kaker kl 10? Det blir litt rart.

 

Anonymous poster hash: 66116...d0a

Skrevet

Ferdig før kl 12 ? Skal man spise pølser og kaker kl 10? Det blir litt rart.

 

Anonymous poster hash: 66116...d0a

Frokostbursdag, rundstykker og pannekaker, leking også litt kake. Vrenger ikke være pølser...

 

Anonymous poster hash: db7b0...dbc

Skrevet

Best på en ukedag. F.eks 17-18.30

 

 

Anonymous poster hash: ac390...efd

Skrevet

Synes det er helt merkelig med barnebursdager som begynner kl 11! Hvorfor i all verden! Endelig helg, så stresse tidlig. Hvorfor ikke på ettermiddagen? Mye bedre for alle :)



Anonymous poster hash: a44b1...b93
Skrevet

Ettermiddag! Vi er bedt i bursdag kl 10 en lørdag. Altfor tidlig! 16 er flott! Da rekker man å hvile og gjøre det man trenger iløpet av dagen og

 

Anonymous poster hash: 02e0f...d06

Skrevet

 

Synes det er helt merkelig med barnebursdager som begynner kl 11! Hvorfor i all verden! Endelig helg, så stresse tidlig. Hvorfor ikke på ettermiddagen? Mye bedre for alle :)

 

Anonymous poster hash: a44b1...b93

ja, tenk å måtte stå opp kl 10...

 

 

 

Anonymous poster hash: 9769e...fd5

Skrevet

Bursdag som starter 10 el. 11 burde ikke vært lov.

I helgene må det da være lov å få sove ut litt, tusle rundt i t-skjorta og ta en sen frokost.

12-14 er greit, men gjerne også senere.

Ting får man gjort uansett.

 

Anonymous poster hash: e0855...47c

Skrevet

ja, tenk å måtte stå opp kl 10...

 

 

 

Anonymous poster hash: 9769e...fd5

Haha jeg sover aldri til 10 i helga.Her er det opp kl ca 7. Men endel som må fikses før en bursdag da. Ser for meg reaksjonen på foreldrene at det blir pølser og kaker kl 11

 

Anonymous poster hash: 66116...d0a

Skrevet

Frokostbursdag, rundstykker og pannekaker, leking også litt kake. Vrenger ikke være pølser...

 

Anonymous poster hash: db7b0...dbc

Frokostbursdag? Takk for tips,men nei takk

 

 

Anonymous poster hash: 66116...d0a

Skrevet

Ikke før 12.

 

Anonymous poster hash: d118b...bdc

Skrevet

Her har de fleste lagt seg på 11-13 for bhg barna. Perfekt!!!

Skrevet

Her har alle lagt seg på søndag fra 12 - 14. Passer bra :)



Anonymous poster hash: af60a...ade
Skrevet

12-14 er bra

 

Anonymous poster hash: 73142...298

Skrevet

 

Synes det er helt merkelig med barnebursdager som begynner kl 11! Hvorfor i all verden! Endelig helg, så stresse tidlig. Hvorfor ikke på ettermiddagen? Mye bedre for alle :)

 

Anonymous poster hash: a44b1...b93

Vel...For oss som har barn som uansett står opp type 6-7 på helg så er kl. 10/11 "langt på dag" og perfekt for feiring. Trenger heller ikke servere pølser, finnes andre alternativer altså. Tror heller ikke barn får varig mèn av evt å spise pølser til frokost én dag i året.

 

Anonymous poster hash: a244c...b9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...