Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #1 Skrevet 2. juni 2016 Dere som har småbarn (1 - 4 år) hvor plasserer dere grillen og hvordan sikrer dere den? 🤔 Jeg tenkte at innerst på terrassen var best (for da er det ingen som løper på den i forbifarten) men er det brannsikkert å ha kullgrill på terrassen da? 🙈 Oh alle de store dilemmaer 😂 Anonymous poster hash: 34a95...1ab
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #2 Skrevet 2. juni 2016 Vi har inngjerdet hage og vi griller utenfor gjerdet. Rett og slett pga eget velvære, ellers må vi gjete ettåringen i flere timer da grillen er varm lenge. Anonymous poster hash: 8b7f9...8ea
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #3 Skrevet 2. juni 2016 Ja, ikke sant, det er så slitsomt! Jeg orker ikke det heller. Jeg tenkte å sette opp en sånn babygrind rundt, men føler meg så overbeskyttende 🙈😉 Anonymous poster hash: 34a95...1ab
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #4 Skrevet 2. juni 2016 Ja, ikke sant, det er så slitsomt! Jeg orker ikke det heller. Jeg tenkte å sette opp en sånn babygrind rundt, men føler meg så overbeskyttende 🙈😉 Anonymous poster hash: 34a95...1ab Heller overbeskyttende enn et barn med brannskade. Min ettåring er en ekstrem utforsker så hun vil GARANTERT brenne seg. Synes forøvrig det ikke er overbeskyttende,som foreldre skal man forsøke å forutse potensielle farer da. Anonymous poster hash: 8b7f9...8ea
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #5 Skrevet 2. juni 2016 Heller overbeskyttende enn et barn med brannskade. Min ettåring er en ekstrem utforsker så hun vil GARANTERT brenne seg. Synes forøvrig det ikke er overbeskyttende,som foreldre skal man forsøke å forutse potensielle farer da. Anonymous poster hash: 8b7f9...8ea Nei, det er sant. Da blir det grind i år også. Men kan man ha kullgrill på terrassen? Er det noen som har det og synes det er greit? Anonymous poster hash: 34a95...1ab
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #6 Skrevet 2. juni 2016 Har en diger gassgrill som står inntil terrasseveggen når den ikke er i bruk og drar den ut når vi griller. 1 åringen er aldri ute alene så har ikke tenkt på dette som et problem Anonymous poster hash: 7f8e1...fd7
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #7 Skrevet 2. juni 2016 Har valgt gassgrill nå mens barna er små. En voksen et ved grillen hele tiden, den er på platten. Har aldri vært noe problem med eldste. Gjenstår å se med minste. Anonymous poster hash: bcfcb...0ed
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #8 Skrevet 2. juni 2016 Har valgt gassgrill nå mens barna er små. En voksen et ved grillen hele tiden, den er på platten. Har aldri vært noe problem med eldste. Gjenstår å se med minste. Anonymous poster hash: bcfcb...0ed Men hvor er grillen plassert da? Anonymous poster hash: 34a95...1ab
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #9 Skrevet 2. juni 2016 Men hvor er grillen plassert da? Anonymous poster hash: 34a95...1ab På platten, mellom døra og sofaen. Motsatt side av sandkasse og gress. Anonymous poster hash: bcfcb...0ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå