Gå til innhold

Argh, irriterer meg over en ansatt i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er så "på" meg, av en eller annen årsak. Er så falsk og hyggelig når vi snakker face-to-face, men ellers så er det tjas og mas. Klager på at det ikke er skiftetøy når de nettopp har funnet skiftetøy og tatt på ungen. Altså, de kan vel ikke klage før det er tomt!? En annen gang sa han at ungen ikke hadde bukse, da lå det en bukse i skiftetøyet.. sjekket ikke engang, skulle bare klage! Føler det er ubehagelig å være der og prate med ham etc. Jeg kjenner en som har jobbet i den avdelingen, med ham, og sier at han er vanskelig og klager mye på barn og foreldre. Og dessverre så skal min yngste begynne der i august så slipper ikke unna på noen år :P

En ting er at jeg kunne "skjerpet meg" ift at jeg ikke skulle manglet noe i barnehagen, men det klages jo på ting som ikke er reelt? Klager på at det ikke er skiftetøy når det er det i kurven som jeg nevnte. Er det vanlig at det er slike i barnehagen?

Anonymous poster hash: 47571...77e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det med styrer evt avdelingsleder.

Anonymous poster hash: 8b0b9...a5f

Skrevet

Går jo an å ta det opp med han direkte selv på el ordentlig måte ala jeg opplever at du har en litt negativ innstilling og klager mye over unødvendige ting. Jeg føler det er utfordrende og forholde meg til og opplever at det påvirker opplevelsen barna mine har i barnehagen. Har du muligheten til å finnen annenmåte å ulykke deg på evt tenke ler over måten du snakker om foreldrene i arbeidstiden din.

Anonymous poster hash: be29b...e8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...