Gå til innhold

venninne som har slankeoperert seg!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som har slankeoperert seg. vi har vært mye sammen tidligere pga barn vi har som er like gamle. vi ble kjent når dem gikk i bhg for 5 år siden. Hun har nå slankeoperert seg og sluttet helt å ta kontakt! Hun har begynt med duck face selfies og er helt kjip på å legge ut selfies på mystory på snapchat. 

Jeg blir flau på hennes vegne. 

Hu er rett å slett blitt bitchy etter operasjonen! 

Jeg har sendt flere meldinger, og invitert henne og barnet hennes med på tur, hjem til oss på kaffe, og andre aktiviteter som hun var med på før. 

Hu har blitt ovenpå og litt kvalm rett og slett. 

jeg har vært støttende til alt hun har gått igjennom med operasjonen, og vært positiv og grei, men nå når hun plutselig har rast ned i vekt 30 kilo så er jeg liksom ikke "bra nok" lenger... 

jeg vurderer seriøst å slette henne fra snapchat.. er det barnslig av meg? 
orker ikke se henne drite seg ut mer:-/ folk kommenterer på facebooken hennes under bildene ; "duckface" - "kvakk kvakk" ! 

jeg blir flau... si noe? eller i stillhet fjerne henne fra snap?



Anonymous poster hash: e887e...864
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare fjern henne.



Anonymous poster hash: 85a6e...785
Gjest Trøfler
Skrevet

Hvis du bryr deg om henne kan du kanskje forsøke å snakke med henne først, før du bestemmer deg om du vil slette henne. Hun er sikkert veldig stolt av det hun har fått til og tenker kanskje at det endelig er hennes tid til å få vise seg fram. Det er ikke alltid så lett å se hvordan man framstår for andre.

 

Har hun mye som foregår i livet sitt nå? Kanskje det er grunnen til at hun ikke har tatt kontakt på en stund. Har hun vært direkte bitchy mot deg? Siden du tenker at hun mener du ikke er god nok lengre.

 

Jeg tenker at du må unne henne å være glad, stolt og litt "ovenpå" en periode, men hvis du bryr deg om henne og vil fortsette vennskapet, så kanskje du kan ringe henne en dag?

Skrevet

Hva er "Duckface"? Tror jeg begynner å bli gammel... 



Anonymous poster hash: 3a54b...511
Skrevet

Hadde en slik venninne selv. Hun var ca 40 kg overvektig. Og etter hun hadde tatt av 10 kg begynte selvdiggingen med selfies overalt.

Og de klærne hun begynte å gå med. 2XU til alle anledninger. Og vi snakker om en som fortsatt var 30 kg overvektig.

I tillegg startet hun en treningsblogg der hun filmet seg selv hver dag når hun trente.

Nå, to år etter har hun tatt av 5 kg til å blogger fortsatt der hun bare filmer seg selv gjøre øvelser hun har funnet hos andre bloggere.

I tillegg legger hun ut selfies med filter så hun ser ut som hun er 18 år.

Det er så pinlig.

Har også sett en debatt om henne på et forum der de sitter og ler av henne. Spesielt at hun har holdt på så lenge med en motivasjonsblogg og trening og nesten ikke går ned.

Jeg synes det har tippa helt for henne og savner den venninna hun var. Nå er det kun meg, meg, meg.

 

Anonymous poster hash: fa5fc...373

Skrevet

jo jeg prøvde å ringe henne forrige helg.. men da tok hun ikke telefon, så jeg sendte en sms og spurte om hun ville komme over på en kaffekopp på kvelden, og jeg fikk da til svar at hun hadde fått uventet besøk fra litt lenger unna av slektninger.. men jeg så på snap chaten hennes at hun "kjeda seg alene" når mannen var på jobb og barna hos bestemor! dagen etter lå det flere fest selfies da hun dro ut med resten av venninnene sine på fest.. (altså ikke de som hun angivelig skulle hatt besøk av). 


Spurte om hun ville være med på en aktivitet for noen uker siden og fikk til svar at hun kunne ikke akkurat den dagen.. jeg sa javel, og ga inntrykk for at jeg ikke gadd å dra alene, men så dro jeg alene likevel og møtte henne på veien ut, da hadde hun vært der før meg og jeg kjente at jeg blei litt lei meg :-(   

jeg synes hun harselerer litt med meg etter at hun fikk selvtilitten tilbake ! :-(( jeg ønsker henne alt godt altså, så det er ikke det ..

HI



Anonymous poster hash: e887e...864
Skrevet

Hadde en slik venninne selv. Hun var ca 40 kg overvektig. Og etter hun hadde tatt av 10 kg begynte selvdiggingen med selfies overalt.

Og de klærne hun begynte å gå med. 2XU til alle anledninger. Og vi snakker om en som fortsatt var 30 kg overvektig.

I tillegg startet hun en treningsblogg der hun filmet seg selv hver dag når hun trente.

Nå, to år etter har hun tatt av 5 kg til å blogger fortsatt der hun bare filmer seg selv gjøre øvelser hun har funnet hos andre bloggere.

I tillegg legger hun ut selfies med filter så hun ser ut som hun er 18 år.

Det er så pinlig.

Har også sett en debatt om henne på et forum der de sitter og ler av henne. Spesielt at hun har holdt på så lenge med en motivasjonsblogg og trening og nesten ikke går ned.

Jeg synes det har tippa helt for henne og savner den venninna hun var. Nå er det kun meg, meg, meg.

 

Anonymous poster hash: fa5fc...373

Ja, er blitt meget egosentrert venninna mi også... jeg har støtta opp i alle årene vi har kjent hverandre, men nå er det liksom ikke et hei eller en sms å få... jeg var der når alle andre skygga banen fordi de syntes det var flaut at hun var så overvektig!   HI

 

Anonymous poster hash: e887e...864

Skrevet

Hvorfor blir du flau? Det er jo ikke deg hun legger ut bilde av, ikke er du moren hennes heller.

La hun holde på. Hun er sikkert litt høy på seg selv akkurat nå, veldig forståelig om hun har vært overvektig hele livet. Hun lander nok en dag skal du se :)

Om ikke, så er det kanskje dette som virkelig er henne? Og liker du ikke den hun er, så ikke bry deg om henne

 

Anonymous poster hash: 7fd70...45f

Skrevet

jeg blir litt småflau, eller ble flau da jeg møtte noen felles venner av oss på butikken som lurte på hva i alle dager det er hun holder på med, og at det måtte jo jeg vite i og med at vi har vært så gode venner.. jeg bare sa at hu har kutta meg ut så jeg aner ikke :o  men ja, hu er verre enn ungdommene på VGS og Ungdomskolen jeg jobber på ..... :o   HI



Anonymous poster hash: e887e...864

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...