Gå til innhold

Gave i utdrikningslag, kjenner bruden knapt... hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bedt i utdrikningslag i helge, og skal ta med en gave som minner henne om noe vi har gjort sammen. Problemet er bare at jeg kun har møtt henne få ganger, da det er mannen min som kjenner de godt fra tidligere. Så føler ingenting passer :(

Anonymous poster hash: cacae...20a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan kjøpe noe som peker i retning av mannen din?

Anonymous poster hash: a4448...6fd

Skrevet

haha! Jeg tror vi skal i samme utdrikningslag! :P 

Dette er lenger ned i landet eller? :-) 

Ta med noe fra der dere hilste på hverandre først da?:-) 

Anonymous poster hash: 98bd1...977
Skrevet

I hvilke sammenhenger har dere møttes da? Hvor kjenner mannen dette paret fra? Hva har dere gjort sammen?

Anonymous poster hash: 14511...853

Skrevet

Da ville jeg bare tattmed en flaske vin.

Hun vet jo også at dere ikke kjenner hverandre godt...

Evt ta en tlf til forlover og spørre hva hun tenker du kan gjøre.

Anonymous poster hash: b8ddf...bed

Skrevet

jeg hadde ikke dratt i ett utdrikningslag til noen jeg nesten ikke kjenner. 

Anonymous poster hash: 7d1e7...513
Skrevet

Jeg har hatt samme problem. Ville tatt med noe som handler om forholdet mellom henne og din mann, eller noe du liker ved henne. Jeg kjøpte kakestrø med hjerter og en kjøleskapmagnet med noe hyggelig på, tror jeg. Pluss en liten ting jeg ikke husker, også bakerlatert. Selvom jeg ikke kjente henne så godt så hadde jeg smakt kakene hennes og hun er en utmerket baker. Hun ble kjempeglad, gjettet ikke det var meg og tok det som et stort kompliment. :) og det var det jo.

Anonymous poster hash: 1b6d4...e04

Skrevet

Hun hadde veldig lyst jeg skulle være med, så da tenker jeg det er både fint og høflig å gjøre det:) og kjekt å bli bedre kjent.

Jeg tenker også å kjøpe noe som forbinder hun med vennskapet mellom min og hennes mann. Vi har møttes stort sett på lekeplasser/playdates så vet ikke helt hva som kan forbindes med det. Men når vi har møttes går de alltid å drar rundt på frost tingene til jenta deres, så kanskje noe med det motivet på :-) vanskelig.. :)

Skrevet

Hun hadde veldig lyst jeg skulle være med, så da tenker jeg det er både fint og høflig å gjøre det:) og kjekt å bli bedre kjent.

Jeg tenker også å kjøpe noe som forbinder hun med vennskapet mellom min og hennes mann. Vi har møttes stort sett på lekeplasser/playdates så vet ikke helt hva som kan forbindes med det. Men når vi har møttes går de alltid å drar rundt på frost tingene til jenta deres, så kanskje noe med det motivet på :-) vanskelig.. :)

Da kjøper du bøtte og spade med frost på

Skrevet

jeg hadde ikke dratt i ett utdrikningslag til noen jeg nesten ikke kjenner.

Anonymous poster hash: 7d1e7...513

For et utmerket svar på spørsmålet!

Hi: god ide med lekerelatert ting, lekebil, bøtte og spann som foreslått eller annen "sak" som minner om lekeplass. Og så gøy at du drar I utdrikningslaget, for det første blir det morsomme I bryllupet når du har møtt jentene før, for det andre blir du bedre kjent med bruden slik at dere får et vennskap på siden av mannen 😊

Anonymous poster hash: e9079...d0e

Skrevet

Tusen takk for hjelp, snille dere <3 gleder meg til lørdag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...