Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Akkurat som i det forrige svangerskapet mitt så har jeg kraftig bekkenløsing. Jeg hadde glemt hvor jævlig det er og at man noen dager må holde sofaen hele dagen. Villa Paprika bloggen er noe jeg har kikke innom i det siste siden vi har termin nesten på likt. Hun sliter også med skikkelige bekkensmerter, men hun skriver at hun er topptrent som aldri før og bla. jogger masse. Hva er det jeg gjør galt? Jeg kan nesten ikke bevege meg, og sover nesten ikke pga.bekkenet. Er det vanlig å komme i toppform med bekkenproblemer?! Anonymous poster hash: 4872d...6a0
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 I så fall er hennes bekkenløsning bare piss. Jeg løp også daglig - FRAM TIL jeg fikk bekkenløsning og ble ubrukelig til alt annet enn småtripping til og fra do. Anonymous poster hash: 582ef...0cf
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Å løpe med skikkelig bekkenløsning er helt umulig! Jeg kan ikke forstå hvordan noen mener at det går greit. Jeg måtte bruke krykker for å komme meg mellom sengen og doen de siste mnd. Jogge var utopia! Anonymous poster hash: 4216e...692
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 Eget innlegg om hvor forferdelige bekkenproblemer hun har: http://villapaprika.blogg.no/1462088022_kjre_bekken.html Svarer tilslutt på hvilket treningsopplegg hun bruker: http://villapaprika.blogg.no/1464639571_babyen_min_har_begynt.html#comment Hun har skrevet at hun trener masse og er i bedre form enn noensinne, men jeg trodde hun mente vanngym siden min lege anbefales det. Jogging er det siste jeg kan klare der, men hvordan er det mulig? Det har vært mye rart der inne og hun sier mot seg selv endel, men dette virker jo som direkte oppspinn?! Anonymous poster hash: 4872d...6a0
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #5 Skrevet 1. juni 2016 Eget innlegg om hvor forferdelige bekkenproblemer hun har: http://villapaprika.blogg.no/1462088022_kjre_bekken.html Svarer tilslutt på hvilket treningsopplegg hun bruker: http://villapaprika.blogg.no/1464639571_babyen_min_har_begynt.html#comment Hun har skrevet at hun trener masse og er i bedre form enn noensinne, men jeg trodde hun mente vanngym siden min lege anbefales det. Jogging er det siste jeg kan klare der, men hvordan er det mulig? Det har vært mye rart der inne og hun sier mot seg selv endel, men dette virker jo som direkte oppspinn?! Anonymous poster hash: 4872d...6a0 Gidder ikke gi henne klikk. Men i så fall er enten bekkenløsning eller daglig løping bare tull. Anonymous poster hash: 582ef...0cf
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #6 Skrevet 1. juni 2016 Hun er bare oppmerksomhetssyk, og for dum til å skjønne at når hun sier hun har bekkenløsning så kan hun ikke være treningsnarkoman samtidig Anonymous poster hash: 8f3fa...2d8
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #7 Skrevet 2. juni 2016 Kanskje det er låsning hun har. Jeg hadde låsning og ble mye bedre av å gå i ulent terreng. Nå hadde ikke jeg en alvorlig grad da, jeg hadde problemer med å sitte og stå. Anonymous poster hash: e5da4...e43
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #8 Skrevet 2. juni 2016 Jeg lurte også på hva jeg gjør galt, har vondt fra jeg står opp Anonymous poster hash: 75d7e...2fa
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #9 Skrevet 2. juni 2016 Vel å jogge med bekkenløsning er en fysisk umulghet. Anonymous poster hash: 0f5ea...83b
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #10 Skrevet 2. juni 2016 Bekkenløsning og løping var helt uaktuelt for meg ihvertfall. Gange var vondt nok! Men, hvis man lever av antall klikk på en blogg må man vel gjøre seg interessant. Anonymous poster hash: 1695c...09c
Kjerringa med agurken Skrevet 2. juni 2016 #11 Skrevet 2. juni 2016 Du får nok ikke løpt med hverken bekkenløsning eller låsning nei. Best du får gjort er å gå. Jogging og løping er derfor oppspinn eller så har hun ikke bekkenløsning eller låsning. Man skal ikke tro på alt man leser på nettet
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #12 Skrevet 2. juni 2016 Gjør hun det kan hun IKKE ha store bekkensmerter, det nekter jeg å tro. Alle som har slitt med bekkenløsning i svangerskapet VET at man ikke kan jogge da, det er fysisk umulig. Er jo så vidt man klarer å gå... Anonymous poster hash: 25ad0...2eb
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #13 Skrevet 2. juni 2016 Tusen takk for svar. Mannen min mente nemlig at jeg kanskje måtte jogge og trene mer siden andre tydeligvis klarte det (Jeg fortalte han hva jeg leste i bloggen). Men hvorfor lyve noen om noe sånt? Jeg skjønner ikke hvorfor.. HI Anonymous poster hash: 4872d...6a0
Kjerringa med agurken Skrevet 2. juni 2016 #14 Skrevet 2. juni 2016 Tusen takk for svar. Mannen min mente nemlig at jeg kanskje måtte jogge og trene mer siden andre tydeligvis klarte det (Jeg fortalte han hva jeg leste i bloggen). Men hvorfor lyve noen om noe sånt? Jeg skjønner ikke hvorfor.. HI Anonymous poster hash: 4872d...6a0 Mannen din bør skjerpe seg. Slik sier man bare ikke til en gravid dame- spesielt ikke ei med bekkenløsning. Det vil alltid være lystløgnere rundt om kring. Du bør ta ting med en klype salt- spesielt det som bloggere skriver. Kan være at akkurat denne bloggeren ønsker å høste sympati for en faket beklenløsning for deretter å avsløre seg ved å kunne jogge slik. Glem det og fokuser på babyen og din egen helse du finnes forresten bekkenbelter for gravide til rundt 80 kr på ebay. Det kan avlaste litt for enkelte hvis du sliter en del med bekkenet. Les litt på bekkenlosning.no
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #15 Skrevet 2. juni 2016 Tusen takk. HI. Anonymous poster hash: 4872d...6a0
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #16 Skrevet 2. juni 2016 Det er fysisk umulig å ha løpetrening med bekkenløsning. Mannen din kan bare holde munn og la være å dra kortet "alle andre klare det, så da gjør du også det". Anonymous poster hash: bb592...e0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå