Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Fikk vite når jeg henta i ettermiddag at bhg ikke har fått innkalling til møte som skal være i morgen. Ble enig med ho som skulle delta fra bhg om å sende bilder av vårt brev til ho på facebook chat. Så har gjort det. Grunnen er at på vårt brev står det lista opp alle som skal delta som bhg, skole, fastlege, oss og helsesøster. De må ha en bekreftelse på at bhg skal delta. Uansett, ho som jeg skulle sende bilde til har ikke sett meldingen ennå og nå er det straks natta. Får heller ikke kontakt med styrer i bhg. Hva gjør jeg nå? Kjenner jeg blir helt stressa av dette. For å toppe det hele er det første møte etter vi fikk diagnose på barnet, så jeg er stressa nok fra før. Anonymous poster hash: 5dedd...02e
sotosmor Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 Ta en telefon i morgen tidlig du før møtet,hvis du ikke får svar på facebook chat i kveld. Barnehagen bør så absolutt delta på samarbeidsmøte angående barnet ditt. Følelsen din av stress kjenner jeg godt igjen. Mange og ulike tanker som flyr gjennom hodet etter utredning og diagnose. Lykke til på møtet i morgen.
LivetErEnLek Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Vel, hun viste jo at du skulle sende henne det må i kveld og du ga henne vel kanskje tidspunkt da dere snakket sammen? Hvis du ikke hører noe før du legger deg, så ringer du bhg i morgen tidlig. Utrolig sløvt av de som sender ut møteinnkallingen. Har selv opplevd dette flere ganger (er barnehagelærer ) og har måtte hive meg rundt i siste liten. Skikkelig kjedelig når man har planlagt andre ting.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 Vi har jo vist om møte lenge. Og er lenge siden første gang jeg nevnte for bhg at det blir ett møte og når. Senest for 2 uker siden prata jeg med styrer om det, for lurte på hvem som skulle delta fra bhg, men ho hadde ikke oversikt over det, ho regna med innkallingen lå i blandt noe post som ille var sjekka oppi. Så synes det er utrolig dårlig å få vite først nå i ettermiddag at de ikke har fått innkallingen. Jeg må jo bare prøve å ringe styrer i morgen tidlig og håpe det blir en løsning på det. Heldigvis er møte utpå dagen og ikke fra morgenen av. Anonymous poster hash: 5dedd...02e
anonomous Skrevet 2. juni 2016 #5 Skrevet 2. juni 2016 Du skal ikke stresse med dette da det er de som sender møteinnkalling som skal stresse:) ring styrer i morgen tidlig, så de kan få sjekke opp. Du møter opp på møtet som avtalt, og så får resten ta det på egen kappe at de ikke har greid å kalle inn alle..
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #6 Skrevet 2. juni 2016 Vi har jo vist om møte lenge. Og er lenge siden første gang jeg nevnte for bhg at det blir ett møte og når. Senest for 2 uker siden prata jeg med styrer om det, for lurte på hvem som skulle delta fra bhg, men ho hadde ikke oversikt over det, ho regna med innkallingen lå i blandt noe post som ille var sjekka oppi. Så synes det er utrolig dårlig å få vite først nå i ettermiddag at de ikke har fått innkallingen. Jeg må jo bare prøve å ringe styrer i morgen tidlig og håpe det blir en løsning på det. Heldigvis er møte utpå dagen og ikke fra morgenen av. Anonymous poster hash: 5dedd...02e Det er jo utrolig sløvt av styrer. Hun må jo vite hvem som skal delta uansett om de har fått innkallingen eller ei, det er jo uansett den pedlederen som har ansvaret for barnet ditt, evt egen assistent som skal delta. Anonymous poster hash: f6878...48a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå