Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=76784405 Vi trenger større plass. Egentlig på jakt etter enebolig, men her er forsåvidt de rommene vi trenger. Anonymous poster hash: c86aa...efc
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 Skulle ønske jeg hadde råd selv. Anonymous poster hash: 95eba...893
sug lut Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Inmari fint og ikke generisk rekkehus. Og veldig bra pris!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 Ikke min smak Anonymous poster hash: db2d4...9f4
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #6 Skrevet 1. juni 2016 Et av de bedre rekkehusene jeg har sett. Men rekkehus er ikke enebolig... Men over fire mill i Førde? Er det så dyrt der også, altså? Anonymous poster hash: 9bedc...48d
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #7 Skrevet 1. juni 2016 Enebolig i Førde koster fort 6 mill. Dyrt ja. Hi Anonymous poster hash: c86aa...efc
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #8 Skrevet 1. juni 2016 Veldig fint. Men dyrt, men nå er jeg ikke fra Førdø så veit jo ikke hva jeg skal sammenligne prisen med. I hvertfall et veldig fint rekkehus Anonymous poster hash: c9ff6...418
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #10 Skrevet 1. juni 2016 Nydelig!!! Skulle veldig gjerne hatt et slik hus!!! Anonymous poster hash: 86c4f...a1c
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #11 Skrevet 1. juni 2016 Syns det var veldig koselig og fint jeg 😊Godt utnyttet plass. Og siden det er enderekkehus så hjelper det jo på det også! Fin uteplass var det også 😃 Anonymous poster hash: 374a3...570
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #12 Skrevet 1. juni 2016 Ville sett nøye når jeg var på visning, mange billige løsninger feks på bad og garderobe. Men huset ser bra ut ellers. Anonymous poster hash: a75a0...690
soleia Skrevet 1. juni 2016 #13 Skrevet 1. juni 2016 Ja, no var det på tide med eit Førdehus her att, lenge sidan sist no Romsleg og fint rekkehus, med god planløysing. Det er ein del større enn vår einebustad. Kjenner ikkje så godt til beliggenheita i Førde, men dette er vel gjerne ikkje ein stad med sol langt utover kvelden?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #14 Skrevet 1. juni 2016 Ja, no var det på tide med eit Førdehus her att, lenge sidan sist no Romsleg og fint rekkehus, med god planløysing. Det er ein del større enn vår einebustad. Kjenner ikkje så godt til beliggenheita i Førde, men dette er vel gjerne ikkje ein stad med sol langt utover kvelden? Jo, sol til 22.30. Vi bor i nabolaget 😀 Hi Anonymous poster hash: c86aa...efc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå