Gå til innhold

Dere med hallux valgus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere med sko? Min tå hat blitt sånn at skoene jeg kjøper er vonde. Men tåa er ikke vond nok til at jeg vil operere. Jeg kjøper dyre sko, ecco, sketchers, clarks... Men nå funker ingen. Og dyrt er det! Har nettopp kjøpt clarks sandaler som var veldig gode i butikken, men nå har jeg gått 20 minutter og jeg kan ikke bruke dem. Kjipt!!!

Anonymous poster hash: 24231...c59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, sko er så vanskelig! Når jeg først finner noen sko, så bruker jeg dem til de nærmest faller fra hverandre. Har ikke funnet noen spesielle merker som passer meg, så prøver massevis av sko før jeg lander på noen. Viktigste er at de er brede og har et type stoff som med stor sannsynlighet vil vie seg litt ut. Har dessverre opplevd mange ganger - som deg - at skoene ikke er gode etter en liten stund allikevel, så da blir de ikke brukt :-( Men jeg prøver å gå dem inn en stund først, selvom det er vondt.

Anonymous poster hash: 7e4db...b6e

Skrevet

Har du forsøkt slik støtte for hallux valgus og/eller tåskiller?

Det kan hende det kan smertelindre noe og gjøre at presset på leddet blir mindre og at du dermed ikke får så vondt av skoene.

Anonymous poster hash: 812a6...9c4
Skrevet

Åh, sko er så vanskelig! Når jeg først finner noen sko, så bruker jeg dem til de nærmest faller fra hverandre. Har ikke funnet noen spesielle merker som passer meg, så prøver massevis av sko før jeg lander på noen. Viktigste er at de er brede og har et type stoff som med stor sannsynlighet vil vie seg litt ut. Har dessverre opplevd mange ganger - som deg - at skoene ikke er gode etter en liten stund allikevel, så da blir de ikke brukt :-( Men jeg prøver å gå dem inn en stund først, selvom det er vondt.

Anonymous poster hash: 7e4db...b6e

Æsj, ja.. Da er det jo uansett vanskelig med sandaler.

Skrevet

Æsj, ja.. Da er det jo uansett vanskelig med sandaler.

Det er best med sandaler som har god åpning der kulen er

Anonymous poster hash: e5f21...8b6

Skrevet

Har du forsøkt slik støtte for hallux valgus og/eller tåskiller?

Det kan hende det kan smertelindre noe og gjøre at presset på leddet blir mindre og at du dermed ikke får så vondt av skoene.

Anonymous poster hash: 812a6...9c4

Jeg har prøvd støtte og det hjalp litt. Tåskilleren bare sklei ut. Har glemt litt det, så bra du minnet meg på :)

Skrevet

Jeg går nesten bare med Nike Juvenate. Det er som å gå med sokker på veldig gode såler. Har prøvd meg på mange andre par, men havner i samme fella som deg. Så utrolig kjedelig å ikke kunne gå med det man vil. Den forbanna kulen buler jo ut.

Anonymous poster hash: 8dca2...c57

Skrevet

Jeg opererte da jeg var 16 og 17 år.

Aldri problemer etter det.

Anonymous poster hash: d22d5...c67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...