Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Vi skal være tre netter på hotell. Er dette hotellet bra? Det viktigste for oss er god frokostbuffé og gode senger Anonymous poster hash: 868b3...5d7
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 Det er i Kristiansand forresten! Anonymous poster hash: 868b3...5d7
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Ja, Caledonien er bra. Jeg bor i Kristiansand, så har ikke overnattet på Caledoninen. Men, beliggenheten er jo perfekt i byen Velkommen til KRS ☀ Anonymous poster hash: 7ce1e...a46
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 Ja, Caledonien er bra. Jeg bor i Kristiansand, så har ikke overnattet på Caledoninen. Men, beliggenheten er jo perfekt i byen Velkommen til KRS ☀ Anonymous poster hash: 7ce1e...a46 Så herlig. Ser at Comfort Hotel også er rett ved sentrum og fått masse skryt vet du noe om hvem som har best utvalg i mat osv? Anonymous poster hash: 868b3...5d7
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #5 Skrevet 1. juni 2016 Det vet jeg ikke, men Caledonien er det største hotellet i byen, og det mest kjente. Vil nok tro at Caledonien er best. Caledonien har hvertfall best utsikt om dere får " riktige" veien ( mot sjøen) . Anonymous poster hash: 7ce1e...a46
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #6 Skrevet 1. juni 2016 Jeg synes det var helt greit, hverken mer eller mindre. Anonymous poster hash: 0e4b8...28b
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #7 Skrevet 1. juni 2016 Det er et OK hotell. Du må nok regne med litt bråk fra gata, fiskebrygga er et steinkast unna. Verd å besøke, btw. Hotellet har to/tre puber eller nattklubber( lenge siden jeg var der). Meget sentralt, Kristiansand er jo ikke så stort! Som Kristiansander husker jeg godt brannen i hotellet i 1986 hvor 14 mennesker døde... Den historien sitter i hver gang jeg går forbi der. Anonymous poster hash: b0783...0c7
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #8 Skrevet 1. juni 2016 Viss comfort er billigere hadde jeg valgt det. Bodd der flere ganger og alltid vært fornøyd. Hotell Ernst er jo og veldig bra, men sikkert dyrere og. Anonymous poster hash: 991ff...8a5
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #9 Skrevet 1. juni 2016 Har jobbet på Caledonien i mange år. Fint hotell som også har hatt en betydelig oppgradering de siste årene, iallfal den ene fløyen. God frokost. I tillegg er det sentralt, spesielt i forhold til Fiskebrygga. Du finner andre hotell som er enda mer sentralt i forhold til Markens (gågata), men uansett hvilke "sentrumshoteller" du velger, så er det meste et steinkast unna uansett. Velkommen til Kristiansand - verdens flotteste by :-)! Anonymous poster hash: 04358...d56
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #10 Skrevet 1. juni 2016 Det er ingen nattklubber på Caledonien nå 😊 Anonymous poster hash: 7ce1e...a46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå