Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Jeg må ta kopi av bankkortet mitt, så sønnen min kan reise på på ferie med den andre av foreldrene. Jeg bare synes det er ubehagelig å bare gi det bort, noen som kan forklare meg at det på ingen måte kan skje noe negativt ved å gi bort kopi av bankkortet? Anonymous poster hash: a3663...53b
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 Jeg må ta kopi av bankkortet mitt, så sønnen min kan reise på på ferie med den andre av foreldrene. Jeg bare synes det er ubehagelig å bare gi det bort, noen som kan forklare meg at det på ingen måte kan skje noe negativt ved å gi bort kopi av bankkortet? Anonymous poster hash: a3663...53b Hvorfor må du ta kopi av bankkortet? Anonymous poster hash: 7cef0...cc0
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Du kan streke ut all kortinfo med sort sprittusj og kopiere på ny, da er du sikret at ingen har kortinfoen din Anonymous poster hash: 88a6f...ff2
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 Hvorfor må du ta kopi av bankkortet? Anonymous poster hash: 7cef0...cc0 Det må legges ved kopi av det til det brevet jeg må underskrive. Anonymous poster hash: a3663...53b
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #5 Skrevet 1. juni 2016 Det må legges ved kopi av det til det brevet jeg må underskrive. Anonymous poster hash: a3663...53b Hvilket brev må du underskrive? Hvor skal de? Både jeg og mannen har reist alene med barna flere ganger, har aldri skrevet noe brev... Anonymous poster hash: 6f146...52d
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #6 Skrevet 1. juni 2016 Hvilket brev må du underskrive? Hvor skal de? Både jeg og mannen har reist alene med barna flere ganger, har aldri skrevet noe brev...Anonymous poster hash: 6f146...52d Vi er ikke sammen, men begge har foreldreansvar . Anonymous poster hash: a3663...53b
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #7 Skrevet 1. juni 2016 Det må legges ved kopi av det til det brevet jeg må underskrive. Anonymous poster hash: a3663...53b Har du ikke annen legitimasjon du kan bruke, førerkort eller pass. Hvis ikke så hadde jeg gjort som anonym ff2 foreslo Anonymous poster hash: 7cef0...cc0
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #8 Skrevet 1. juni 2016 Du kan streke ut all kortinfo med sort sprittusj og kopiere på ny, da er du sikret at ingen har kortinfoen din Anonymous poster hash: 88a6f...ff2 Takk! Nå gjorde du dagen mye bedre! Anonymous poster hash: a3663...53b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå