Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Han er 3,5 år gammel. Fjerde dagen med feber. Ikke høy feber, 38,3. Spiser mindre, men ellers i normal form vil jeg si. Hvorfor feber i 4 dager (blir flere dager tenker jeg), når han ikke er syk-syk?? Noe jeg bør ha i bakhodet eller bare la det skure og gå? Er ikke noe kjent med symptomer på diverse, så jeg spør i fall jeg bør kontakte lege. Takk for hjelpen Anonymous poster hash: a53a6...5ad
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 reglen er vel å ringe etter ett par Anonymous poster hash: 8fa9b...ad6
Ylva og Mathilde Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Kan være 4. eller 5. barnesykdom, eller en bøtte andre virus. Så lenge barnet drikker, ikke har uttalte smerter og er i generell grei allmenntilstand, ser jeg ikke hva en lege kan gjøre?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 Kan være 4. eller 5. barnesykdom, eller en bøtte andre virus. Så lenge barnet drikker, ikke har uttalte smerter og er i generell grei allmenntilstand, ser jeg ikke hva en lege kan gjøre? Det er sånn jeg også tenker. Men jeg er utrolig dum når det kommer til sykdom. Tipper ungen min kunne fått hjernehinnebetennelse uten at jeg reagerte !! (med mindre det gir smerter og/eller redusert allmenmtilstand). Anonymous poster hash: a53a6...5ad
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #5 Skrevet 1. juni 2016 Ville ventet dersom formen er fin og feberen ikke er høyere Anonymous poster hash: 0bab5...783
Kubbelyset Skrevet 1. juni 2016 #6 Skrevet 1. juni 2016 Drikker barnet? Tisser han greit,eller er det konsentrert?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #7 Skrevet 1. juni 2016 Når barnet er så stor hadde jeg nok ikke stresset med lege. De klarer jo å uttrykke ubehag og smerte. Feberen er ikke så høy heller. Det er vel et virus som ikke er så hissig. Så lenge barnet spiser og drikker passe, sover greit og ikke sier h*n har vondt noe sted er det ikke noe legen får gjort. Anonymous poster hash: 9e1a7...551
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #8 Skrevet 1. juni 2016 Virus eller jeksler tenker jeg. Anonymous poster hash: 4a094...85b
Ylva og Mathilde Skrevet 1. juni 2016 #9 Skrevet 1. juni 2016 Det er sånn jeg også tenker. Men jeg er utrolig dum når det kommer til sykdom. Tipper ungen min kunne fått hjernehinnebetennelse uten at jeg reagerte !! (med mindre det gir smerter og/eller redusert allmenmtilstand). Anonymous poster hash: a53a6...5ad Hjernehinnebetennelse gir som regel 40+ i feber, store smerter, oppkast og enormt dårlig allmenntilstand. Det merker du! 😜
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #10 Skrevet 1. juni 2016 Hjernehinnebetennelse gir som regel 40+ i feber, store smerter, oppkast og enormt dårlig allmenntilstand. Det merker du! 😜 Hehe, var litt satt på spissen,men takk, var betryggende å høre Anonymous poster hash: a53a6...5ad
❤lille stjerne❤ Skrevet 1. juni 2016 #11 Skrevet 1. juni 2016 Ville tatt en tur til lege med han hvis det fortsetter med feber nå uten at du vet hvorfor. Greit å få en sjekk.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #12 Skrevet 1. juni 2016 Ikke noe vits i å gå til legen for dette. Anonymous poster hash: 7e851...242
SuperFries Skrevet 1. juni 2016 #13 Skrevet 1. juni 2016 Sikkert et virus, og ikke noe legen får gjort noe med. Så lenge barnet drikker og spiser litt, går der som regel veldig greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå