Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Den det gjelder kan gjerne si "nei det vil jeg ikke mase om, da kan foreldrene mine slå meg". De kommer fra et annet land med en annen kultur. Ser ut til å ha det helt fint, men sier altså rett ut at foreldrene slår når h*n har gjort noe galt. Mitt barn sier at den det gjelder har en noe livlig fantasi. Dette har mitt barn forklart flere ganger helt uavhengig av dette med slåingen. Hva ville du gjort ut fra denne informasjonen? Anonymous poster hash: 81267...047
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 Jeg ville varslet helsesøster på skolen. Hun har en annen mulighet til å finne ut om det er noe hold i opplysningene utenat det trenger å settes i gang en stor og vanskelig formell undersøkelse. Anonymous poster hash: 56879...7a4
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Jeg syns det er for lite for å melde til barnevernet, men jeg hadde gitt beskjed til læreren deres sånn at han/hun kan følge med på andre tegn. Kanskje er læreren også klar over hva han sier og følger allerede med. Anonymous poster hash: 2388d...121
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 Jeg hadde meldt uten å nøle, da får det være opp til barnevernet å vurdere om det er en skrøne fra barnets side. De har teknikker de bruker for å få det riktige bildet, selv om barn skulle lyve/overdrive enten av fantasi eller av frykt for reaksjoner. Anonymous poster hash: 1d780...5ea
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #5 Skrevet 1. juni 2016 Meld fra til lærer og helsesøster om hva ditt barn har fortalt kanskje kan de snakke, observere barnet. Har hørt flere barn komme med slike utsagn der det ikke var slik. Feks sier vår sønn ofte at pappa kliper mwg når han må holde i hånden. Dette har han sagt til meg også når jeg bare leide vanlig. Finn noen som kan observere og snakke med barnet. Anonymous poster hash: 2c1fd...c1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå