Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Jeg er ganske stor, og synes at Erna Solberg til tider har begynt å kle seg så mye finere Flere plagg jeg kunne tenkt meg. Noen som vet om hun kjøper noe fast sted, eller hvor de enkelte plaggene er fra? Anonymous poster hash: a0047...1b3
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 Jeg aner ikke, men synes også at hun har begynt å kle seg finere enn hun gjorde for noen år tilbake. Vil tro hun kanskje har hjelp som plukker ut ting til henne slik at hun slipper å gå på leting selv? Anonymous poster hash: cec50...370
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Tenker jeg også - men hvor finner de klærne mon tro? HI Anonymous poster hash: a0047...1b3
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 Stylisten hennes er Cecilie Juvodden, hun som hadde klesmerket Maggie Wonka. Vil tro at noe av tøyet hennes er preget av den stilen. Anonymous poster hash: e3abc...b86
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #5 Skrevet 1. juni 2016 Stylisten hennes er Cecilie Juvodden, hun som hadde klesmerket Maggie Wonka. Vil tro at noe av tøyet hennes er preget av den stilen. Anonymous poster hash: e3abc...b86 Takk for tips! Får google litt mer. Tar gjerne flere innspill! Anonymous poster hash: a0047...1b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå