Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Som bar barnet i en bæresele på ryggen. For hvert skritt hun tok, svaiet det lille hodet opp og ned, fram og tilbake. Det så helt jævlig ut. Hva er så galt med vogn nå plutselig? Hvis man tror at det er til barnets beste å ha en 1-åring på ryggen så hodet slenger veggimellom, burde man revurdere om det virkelig er nødvendig å være så alternativ! Anonymous poster hash: 20cd7...c76
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 Nå er ikke jeg av dem som liker å bare så veldig mye, men de aller fleste ettåringer holder hodet helt fint. Anonymous poster hash: 03ea1...70e
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Men det gjorde altså ikke dette barnet. Kan ha vært yngre også, men hodet dinglet noe forferdelig iallefall. Anonymous poster hash: 20cd7...c76
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 Må ikke si sånn! Da hopper bæreekstremistene fram fra sjalene sine til 20 000 og kjefter på deg. Her er det mors ønsker og behov som går først! Anonymous poster hash: 78aa7...c7d
Brennheite Badeand Skrevet 1. juni 2016 #5 Skrevet 1. juni 2016 Det er fascinerende når noen uttaler seg om ting de ikke har noen forutsetning for å vite noe om. "Alternativt" og "hva er galt med vogn"? Noen barn hater å sitte / ligge i vogn. Et av mine barn var slik. Og ble båret i bæresjal, bæremeis, ergobaby... Alt! Og det var fordømt slitsomt. At mor i dette tilfellet burde gått for en variant som støtter hodet er en sak - men siden barnet var på ryggen, kanskje du burde tipset henne? Istedet for å pipe her?
TinaK 1990 Skrevet 1. juni 2016 #6 Skrevet 1. juni 2016 Du kunne jo tipset mor? Jeg hadde satt pris på beskjed hvis det var mitt barn...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #7 Skrevet 1. juni 2016 Det kan også være at barnet gjorde det for gøy... Anonymous poster hash: 1d9c1...162
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå