Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 ...og jeg holder rett og slett på å bli nevrotisk! Det er en grusom følelse! Kan det ha noe med sommer å gjøre? At de vokser fortere? Det er som en slags kribling i og rundt neglene, og den bare vedvarer Herre min hatt for et utrolig teit problem og teit innlegg haha... Men tar hjertelig imot gode råd mot dette Anonymous poster hash: 604f5...2a3
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 Jeg får en lignende irritasjon i fingertuppene når neglene mine blir for lange. Mine vokser fort og knekker aldri. Men klippes ofte, jeg er ferdig med lange negler. Anonymous poster hash: f9ec8...8ac
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Mine vokser også mye fortere i sommerhalvåret enn på vinteren. Kan av og til kjennes anderledes. Det er bare å klippe dem ofte nok og velge å la være å fokusere på neglene utenom. Det du velger å fokusere på selv, det vil hjernene din holde fokus på. Velger du å fokusere på andre ting vil neglene bli glemt av hjernen din Anonymous poster hash: 61638...a07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå