Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Får ikke levert via appen for er noe galt med nedlasting på tlf.. Men kan jeg gå på Narvesen å levere en viking med å Si Fks spillekort nr eller personnummer? Anonymous poster hash: bf51a...6f7
spissmus89 Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 Ja det kan du😊 Du kan ikke betale med penger som du har på spillekortet bare 😊
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Ja det kan du😊 Du kan ikke betale med penger som du har på spillekortet bare 😊 Så fint. Har med meg kontanter. Tenkte vinne idag Anonymous poster hash: bf51a...6f7
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #5 Skrevet 1. juni 2016 Spillekort har jeg ikke hatt på årevis😂 Har ikke plass til det i pengeboka(les mobiletuiet). Bruker alltid peronnummer👍🏼 Anonymous poster hash: 98b37...241
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #6 Skrevet 1. juni 2016 Hva skjer dersom en har brukt personnummer og vinner? - må en følge med eller går det automatisk? Anonymous poster hash: d293f...0f4
3 i april Skrevet 1. juni 2016 #7 Skrevet 1. juni 2016 Det går automatisk for det går uansett på spille nr 😊 går ikke an og spille uregistrert. Du taster inn person nr og da kommer spiller nr ditt opp. Så du spiller uansett på spillekort nr ditt 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå