Gå til innhold

Fjerne polypper (falske mandler) hos barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungen skal opereres denne uken, og jeg føler at jeg har veldig lite informasjon.

Hvor lang tid tar selve operasjonen, og hvordan var formen til deres barn etterpå? Jeg har hørt at dette er ingenting i forhold til å fjerne mandlene mtp hvor vondt man får.

Anonymous poster hash: 72e25...22b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger med på denne. Vi skal gjøre det samme om 2 uker og aner ingenting

Anonymous poster hash: 90cc4...df4

Skrevet

Min fjernet polypper i mars, tok litt under 30min og min var i kjempegod form så fort narkosen var helt borte.

Anonymous poster hash: ac874...40e

Skrevet

Det tok veldig kort tid, ca 20-30 min(?). Vår var ca 4 år og fikk panikk a narkosen gikk ut. Hun var helt desorientert og hylskrek, selv om hun var helt rolig før oprasjonen. Det tok over en time å roe henne helt ned, men etter det var hun i god form, bare litt trøtt resten av dagen.

Anonymous poster hash: 8cd91...4d0
Skrevet

Jeg var gjennom den operasjonen selv som barn så jeg vet ikke hvor lang tid det tar, men det er ikke noe jeg husker tilbake på som noe fælt eller skummelt.

Når jeg våknet var jeg sår i halsen, men fikk saftis og da var jeg fornøyd :)

Kom hjem samme dag.

Anonymous poster hash: e27f7...0c1

Skrevet

Min tok polypper da hun var 4. Operasjonen tok i underkant av en time og vi reiste hjem etter 2 timer. Hun var litt slapp og trøtt den dagen, men utover det ikke noe særlig påvirket av operasjonen. Hun fikk litt myk mat noen dager, ikke skorper og knekkebrød etc, men ellers vanlig mat. Holdt henne hjemme fra barnehagen hele uka da vi hadde muligheten til det, selvom legen sa at hun trengte bare å være hjemme i et par dager.

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen!

Det er alltid litt nervepirrende når barn skal gjennom en operasjon.

Anonymous poster hash: 72e25...22b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...