Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Og ville du gitt så mye penger for et bilde? Jeg liker sånne bilder, det finnes flere forskjellige men syns de er så dyre 🙈 http://www.drommehjem.com/products/marilyn-monroe-6787cm Anonymous poster hash: a1216...e34
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Fin ramme, men kjedelig bilde. Anonymous poster hash: 5c731...7e3
Elsker livet Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 Likte det for noen år siden, men gikk lei bling.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #5 Skrevet 1. juni 2016 Helt grei ramme men ikke min stil. Og for en pris 😱 De kan umulig selge mange av disse. Latterlig. 🙊 Anonymous poster hash: ebc93...3f2
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #6 Skrevet 1. juni 2016 Nei, jeg liker det ikke. Men så er jeg ikke en dolle person, så jeg er ikke riktig person å spørre. Den du må spørre er deg selv. Liker DU den? Har du råd til den? Er svaret ja, kjøper du den. Ikke bry deg om hva andre mener. Ditt hus, du som skal bo der og trives Jeg elsker Vintage/retro, ikke mange av de jeg har rundt meg som liker det, men de bor ikke med meg, og koser seg alikevel Anonymous poster hash: d4890...bfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå