Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Har kjøpt Hobbyplater som jeg skal henge opp på veggen med hylleknekter. Er det lurt å montere knektene på platene først, og så montere det på veggen? Eller montere knektene på veggen og så sette på platene? Fordel alternativ a: det blir lettere å vatre opp når den skal på veggen Fordel alternativ B: jeg får presset hyllen helt inntil veggen når jeg skrur den fast i knektene slik at det blir minst mulig glippe mellom vegg og hylle. Anonymous poster hash: 97b05...f81
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 Da legger du hyllen løst på knektene mens du vatrer, merker av hvor toppen på knekten skal være. Men vi skrur alltid på knektene først før vi henger opp hylla.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Da legger du hyllen løst på knektene mens du vatrer, merker av hvor toppen på knekten skal være. Men vi skrur alltid på knektene først før vi henger opp hylla. Ja, det var lurt. Det skal jeg gjøre. Takk! Anonymous poster hash: 97b05...f81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå