Gå til innhold

Sier du "jeg elsker deg" til barna dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge deler hver dag.

Anonymous poster hash: eec7f...1fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler.

Skrevet

Merkelig nok ikke, selv om de betyr alt i verden for meg.

Jeg sier at jeg er glad i dem da, men heller ikke det hver dag. Jeg er litt opptatt av at det ikke skal bli et munnhell, sånn at man sier det like automatisk som man takker for maten.

Puh, godt å høre at det er flere som meg.

Det du sa.

Anonymous poster hash: 09b66...f43

Skrevet

For meg er det egentlig noe man sier til kjæresten /mannen sin, men når barna sier det til meg, må jeg jo liksom svare at jeg elsker dem tilbake, selv om det ville ha vært mest naturlig å si 'jeg er (veldig) glad i deg.

Så da blir det jo begge deler.

Skrevet

Merkelig nok ikke, selv om de betyr alt i verden for meg.

Jeg sier at jeg er glad i dem da, men heller ikke det hver dag. Jeg er litt opptatt av at det ikke skal bli et munnhell, sånn at man sier det like automatisk som man takker for maten.

Hvorfor ikke? Er det ikke fint at det er så mye brukt at ungene bare vet at det er den største sannheten i verden? Mamma elsker dem!? 

Anonymous poster hash: 3d2e0...6ee

Skrevet

Sier det som faller naturlig der og da, er det "mamma elsker dere" eller "mamma er glad i dere" har lite å si, tidvis går det jo også i "tenk så heldig jeg er som har dere" og lignende også, alt etter hva som faller inn, daglig frase når de legger seg er "god natt, sov godt, mamma er glad i dere." Eneste som ikke endres på

Anonymous poster hash: fe237...e74
Skrevet

Ja, begge deler og hver dag. ❤️❤️❤️❤️

Anonymous poster hash: a63dc...c43

Skrevet

Begge deler, hver dag til både mannen og barnet ❤️

Anonymous poster hash: b1115...8d7

Skrevet

For meg er det en selvfølge å si at jeg elsker dem 😃

Anonymous poster hash: f2ec1...7ca

Skrevet

Jeg sier "glad i deg/dere" til mine barn. Elsker deg sier jeg til samboeren min

Skrevet

Hvorfor ikke? Er det ikke fint at det er så mye brukt at ungene bare vet at det er den største sannheten i verden? Mamma elsker dem!?

Anonymous poster hash: 3d2e0...6ee

Kanskje det, men for meg blir det litt feil at det sies så ofte at ordene på en måte mister sin mening. Ungene mine er fullt klar over at jeg elsker dem høyere enn livet og at jeg gjør alt for dem, men de trenger ikke høre det hver dag.

For meg viser jeg kjærlighet med klem og kos mer enn ord, selv om det nok blir sagt flere ganger i uken. Jeg tror faktisk at de store ungene hadde blitt lei av å stadig bli forsikret om at mamma elsker dem. Det vet de uansett.

Skrevet

Ja, ca 30 ganger om dagen. Nusser henne sikkert over 100 ganger pr dag. Slitsom mamma :D

Skrevet

jeg sier elsker deg

Skrevet

For meg er det egentlig noe man sier til kjæresten /mannen sin, men når barna sier det til meg, må jeg jo liksom svare at jeg elsker dem tilbake, selv om det ville ha vært mest naturlig å si 'jeg er (veldig) glad i deg.

Så da blir det jo begge deler.

Samme her, datteren min begynte å si "elsker deg", og da måtte jeg jo svare det. Nå tenker jeg ikke over det, går på automatikk.

Skrevet

"Jeg elsker dere over alt på jord. Alltid!"

Så sier jeg Godnatt og pakker på dem dyna. 4, 9 og 12 år.

Anonymous poster hash: abffe...8bc

Skrevet

Ja, hver kveld. "God natt, sov godt, elsker deg". Og de svarer det samme tilbake:)

Skrevet

Jeg sier elsker deg for jeg har ikke noe forhold til glad i deg da jeg er dansk.

Anonymous poster hash: 90aad...a0d
Skrevet

Jeg sier elsker deg for jeg har ikke noe forhold til glad i deg da jeg er dansk.

Og så sier jeg elsker deg mer enn det er stjerner på himelen og til evighet og forbi :-)

Begynte å si dette da jeg fikk kreft og var redd for å dø fra ungene mine

Skrevet

Ja, begge deler, hver dag, gjerne flere ganger om dagen. For min del kan en god ting aldri sies for ofte.

Skrevet

Begge deler hver dag. 😊 Men sønnen min er bare tre måneder så forstår jo ikke noe av det ennå. Synes det er koselig å si det uansett. 😊

Skrevet

Faller meg ikke naturlig å si elsker deg, men sier glad i deg. I det siste har barnet mitt begynt å si jeg er glad i deg og da blir jeg litt satt ut. Han snakker lite, men akkurat dette kan han si.

Anonymous poster hash: 759d5...a1a

Skrevet

Jeg sier Glad i deg.

Døler det ville vært litt rart å si Jeg elsker deg til sønnen min.

Anonymous poster hash: e8fb2...8af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...