Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 For 3 år siden klarte en selger og overbevise meg om at Sony Z2 med androide, var en bedre telefon en Iphone. Helt siden jeg fikk Z2 har jeg virkelig prøvd å se og benytte meg av fordelene med Androide. Mye som kan justeres og tilpasses. Men egentlig når alt kommer til alt, så er det kun Iphone som er Iphone. Tok meg en time med min nye Iphone så følte jeg meg hjemme igjen. Skal aldri tilbake til Androide. Iphone med mac og apple tv er det som gjelder for meg. Eneste store minuset med Apple produktene er prisen. Måtte bare få det ut Er så fornøyd med min nye telefon Anonymous poster hash: e57cc...d77
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Jeg har alltid hatt android med Samsung og Sony, kjøpte min første iPhone for noen mnd siden og er superfornøyd. iPhone er mye enklere å håndtere. Har alt du trenger og mer til. Kjempe fornøyd jeg også 😊 Hvilken iPhone kjøpte du? 😊 Anonymous poster hash: 99fe5...b96
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 Javel ? Det jeg HATER med i-produktene, er at de ikke går overens med noe annet enn nettopp i-produkter. Jeg liker ikke Mac, så har Windows, og for det første plager i-tunes meg HELE TIDEN med "oppdater ditt og datt" (min samboer har iPod og har iTunesprogrammet på min PC, han har kun iPad og bruker den til annet), men ingenting fungerer. Du kan f.eks ikke ta ut bilder fra iPaden til PC... idiotisk....!!! Har samsungtlf som jeg er fornøyd med. Anonymous poster hash: 6ef81...bbd
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #5 Skrevet 1. juni 2016 Har selv aldri hatt annet enn iPhone - og da kommer jeg nok til å holde meg til det også. Syns den er veldig enkel og oversiktelig. Eneste minuset som HI sier, er prisen. Anonymous poster hash: a9053...ad2
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #6 Skrevet 1. juni 2016 Javel ? Det jeg HATER med i-produktene, er at de ikke går overens med noe annet enn nettopp i-produkter. Jeg liker ikke Mac, så har Windows, og for det første plager i-tunes meg HELE TIDEN med "oppdater ditt og datt" (min samboer har iPod og har iTunesprogrammet på min PC, han har kun iPad og bruker den til annet), men ingenting fungerer. Du kan f.eks ikke ta ut bilder fra iPaden til PC... idiotisk....!!! Har samsungtlf som jeg er fornøyd med. Anonymous poster hash: 6ef81...bbd Selvsagt kan du ta ut bilder fra ipaden til pc. Om du har satt opp ting riktig, gjør den det helt automatisk. Du trenger ikke en gang bruke kabelen. Alt blir overført via det trådløse nettet. Blir nok mer riktig å si at DU ikke får det til, men mulighetene er det flust av. Om du vil bruke kabel er det bare til å plugge den i en pc med Itunes instalert, så vil bildene havne som en egen disk under min datamaskin. Anonymous poster hash: e57cc...d77
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #7 Skrevet 1. juni 2016 Jeg har alltid hatt android med Samsung og Sony, kjøpte min første iPhone for noen mnd siden og er superfornøyd. iPhone er mye enklere å håndtere. Har alt du trenger og mer til. Kjempe fornøyd jeg også Hvilken iPhone kjøpte du? Anonymous poster hash: 99fe5...b96 Kjøpte s6 4,7, du da? Anonymous poster hash: e57cc...d77
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #8 Skrevet 1. juni 2016 Velkommen hjem :-) Anonymous poster hash: 56320...2ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå