Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Hva hjelper mest mot bekkenløsning? Kiropraktikk eller fysioterapi? Anonymous poster hash: 98f59...72e
Kira Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 Jeg anbefaler slyngetrening hos fysioterapeut. Mener også at det er ekstremt viktig å lytte til kroppen sin mens man er gravid, slik at man ikke overbelaster bekkenet. Det er utrolig kjedelig å slite med bekkenplager i mange år etter fødselen. Kiropraktor hadde dessverre null effekt på meg, både før og etter fødselen. Men folk er forskjellige, og jeg ville ikke utelukket noe uten å ha prøvd det.
Mammatassar Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Kommer an på om du har låsninger i tillegg til løsning. Kiropraktoren tar låsninger.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 Ok. Prøver kiropraktor nå. Hva gjør fysioterapeuten? Anonymous poster hash: 98f59...72e
TPK Skrevet 1. juni 2016 #5 Skrevet 1. juni 2016 Jeg har god erfaring med fysio. Har ikke prøvd kiropraktor da. Jeg har fått både massasje, litt "knekking", øvelser jeg skulle gjøre hver dag, og et treningsprogram jeg gjorde hos henne. Hun hadde også egne gruppetreningstimer for gravide. Gjør litt research og finn en som er god på bekkenløsning.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #6 Skrevet 1. juni 2016 Jeg vil si at det viktigste er avlastning, ikke behandling. At du aldri presser det, alltid lytter til kroppen. Det er sinnsykt kjedelig og frustrerende, men å få tilbake livet sitt etter fødsel må være en prioritet. Anonymous poster hash: 78b3a...fab
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #7 Skrevet 1. juni 2016 Hvor er det vondt? Er det vondt bak er det oftest bekkenlåsning. Sa min kiropraktor. Da er kiropraktor løsningen. Er det vondt foran er det som regel bekkenløsning. Da er nok fysioterapi mer hensiktsmessig. Om du ikke får effekt hos denne kiropraktoren, gå til en annen. Ikke alle kan sine saker Anonymous poster hash: 8da4c...958
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #8 Skrevet 1. juni 2016 Vondt bak, på sidene og framme i symfysen. Er 4. Barnet og har endt på krykker i 2 tidligere svangerskap og aldri blitt helt bra. Er 11 år siden siste mann ble født. Var hos kiropraktor nå og han gjorde egentlig ikke så mye. Bekkenet er skranglete, der ville han ikke røre for mye. Knakk litt på hver side, knakk opp nakken. Masserte legger, bekkenområdet, skulderen og nakke. Er stiv og støl over alt. Kan ikke si at dette hadde noe for seg, men jeg skal dit på fredag igjen så får vi se. Har fått henvisning til fysioterapeut også, så prøver det i samme slengen. Er teke egentlig ikke så mye å gjøre, men er vondt og vanvittig kjedelig! Anonymous poster hash: 98f59...72e
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #9 Skrevet 1. juni 2016 Jeg ville sjekket ut en osteopat om jeg var deg. Det har hjulpet veldig for min del! Anonymous poster hash: 7a678...c13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå