Gå til innhold

Får ikke sove !


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er i uke 31 nå, har store problemer med å få sove på natta. Dette har holt på i noen uker nå. Kjenner jeg begynner å bli skikkelig lei. Plages med uro i både hender og føtter + at den lille i magen er veldig aktiv på natta. Hjelper ikke hvor trøtt jeg er, får ikke til å sove. Tar Magnesium og Jern tabletter for uroen i kroppen, men syns ikke det hjelper noe særlig. Bruker også å spyle føttene med kaldt vann i dusjen, men syns de blir varme igjenn med en gang jeg kommer i senga. Ble litt syting hær nå, men syns det er slitsomt. Heldigvis sover jeg godt etter barna er levert på bhg og skole. Da er liksom alle disse plagene borte.

 

Flere som har det slik? Hva gjør dere for å få det bedre på natta ?

 

Anonymous poster hash: ea667...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

slier også med uro i bena... det er skikkelig irriterende:/ men halsbrann er min fiende.... ikke no søvn å få her heller, sukk. sender klemmer til deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det 💜. Sitter med føttene i iskaldt vann nå. Føttene koker! Melkekartongen står ved siden av meg også 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i 4-5 timer med søvn om natta.

 

Er 33+2, og har bihulebetennelse på femte uka. Sliter med vondt i tennen, kinnet, tett nese. Så plusser vi på halsbrann, varmen som gjør meg klam og uvel og at jeg har fått vann i kroppen...og selvfølgelig 4-5 turer på do om natta. Da blir det ikke mye soving gitt. :(

 

Anonymous poster hash: 25227...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her... Har vel ikke sovet mer enn to timer sammenhengende de siste tre mnd... Så utrolig slitsomt, går ut over all livsglede og energi:( 31 uker her også.

 

Anonymous poster hash: c7778...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...