Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #1 Skrevet 31. mai 2016 Ønsker å farge håret mitt... Jwg har en bading av kommunegrå bak, solbleket foran og ganske mørkt under.... Har absolutt ikke råd til å farge hos frisøren. Ønsker ikke å bli mørk, men få en finer og litt mer gjevn farge. Noen anbefalinger? ? Hvilket merke skal jeg bruke?? Anonymous poster hash: a51d2...cce
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 Jeg bruker Garnier. Det er umulig å anbefale en nyanse som vil passe uten å se håret ditt. På butikkhyllen er det ofte en liten hårprøve så du kan se litt bedre enn på bildet på pakken. Velg en som er mest mulig lik etterveksten din, eller en nyanse mørkere. Anonymous poster hash: 825f0...b4c
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Anbefaler tints of nature. Det er en hårfarge som er veldig skånsom. Fås på helsekost og vet flere frisører bruker denne. Fargen er lett å få jevn og fin. Pent resultat med flott glans. Velg en nysnse lysere enn det du tror du vil ha, det blir som regel litt mørkere. Lykke til Anonymous poster hash: 86f4b...b23
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 når du finner den fargen du ønsker, så velg to nyanser lysere. butikk farge tar raskt og blir ofte veldig mye mørkere enn hva man tror. selv har håret mitt en farge som tilsvarer en 4/5, farger med en 7er. på pakken er nr 7 nesten blond, men ihåret mitt, blir den nesten svart. er helt håpløst, gjør det samme når jeg er hos frisøren. gir klar beskjed at jeg må få ett par nyanser lysere enn hva dem tror. Anonymous poster hash: 161d6...e61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå