Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #1 Skrevet 31. mai 2016 Jeg har en lege og en psykolog som er inne på tanken at jwg har dystymi. Jeg føler meg alltid tom - Gleder meg svært sjeldent til noe - Er sliten 90% av dagen - Enten så sliter jeg med å sovne, eller så sover jeg altfor mye harnisk noe "normal" søvn - isolerer wmg veldig til tider. Besøker ikke venner. Kun svigerforeldrene mine. - er ganske avhengig av å få positive tilbakemeldinger/ bekreftelse. - føler meg tung til sinns. - kobler av/ går på autopilot. Jeg har hatt det slik i allefall 7-8 år. Om ikke lenger. Jeg sliter også u arbeidslivet. Klarer ikke helt kombinere familie og jobb. Det går i en periode på 3-4 uker, så blir jeg dårlig. Helt fullstendig utmattet og ender opp med sykemelding i noen dager. Da sitter jeg i sofaen eller ligger å sover så og si hele dagen. Anonymous poster hash: 23034...efc
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #2 Skrevet 31. mai 2016 Jeg har det helt likt som deg!! 😱 Har vært til lege flere ganger, men ingen tar meg seriøst. Blodprøver blir tatt, blodprøvene er fine - så da er jeg jo frisk da. Henvisning til psykolog får jeg ikke, da jeg ikke er syk nok!? Hverdagen er utrolig slitsom. Føler ingen glede over noe, er tiltaksløs, energiløs og sliter meg gjennom hverdagen. Anonymous poster hash: 2212d...625
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #3 Skrevet 31. mai 2016 Jeg har det helt likt som deg!! 😱 Har vært til lege flere ganger, men ingen tar meg seriøst. Blodprøver blir tatt, blodprøvene er fine - så da er jeg jo frisk da. Henvisning til psykolog får jeg ikke, da jeg ikke er syk nok!? Hverdagen er utrolig slitsom. Føler ingen glede over noe, er tiltaksløs, energiløs og sliter meg gjennom hverdagen. Anonymous poster hash: 2212d...625 Man må vist ha hatt det slik I minst to år (sammenhengene) for å få diagnosen satt. Har du hatt det såpass lenge? I såfall ville jeg nevnt dystymi for legen. Hi Anonymous poster hash: 23034...efc
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #4 Skrevet 31. mai 2016 Det høres mer ut som kronisk utmattelsessyndrom eller ME.... Anonymous poster hash: 8992c...cc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå