GÃ¥ til innhold

Hvorfor vil han ikke fri? 😭

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet verdens godeste mann og vi har det kjempeflott sammen. Han har et mangeårig forhold bak seg som endte stygt. Denne damen fridde han til etter et halvt år... Nå har vi vært sammen nesten 3 ganger så lenge, og jeg begynner å kjenne at det er litt sårt... som om jeg ikke er like betydningsfull for ham som hun var. Barnslig tankegang, jeg vet... men det tynger meg mer og mer, og jeg trenger virkelig noen gode råd fra dere for å snu om hodet mitt... hjelp!!!

Anonymous poster hash: 27646...41c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi han har gjort det en gang og det var skikkelig tabbe?

Anonymous poster hash: f1de3...a05

Skrevet

Fordi han har brent seg på det før! Og 1,5 år er jo ikke lenge! De fleste er vel sammen lenger før man frir... (her tok det 14 år, så jeg er vel ikke den rette å spørre 😃)

Anonymous poster hash: a6856...05e

Skrevet

Det frieriet var muligens et resultat av "ung og dum"? De aller fleste venter lengre enn et halvt år før de frir, og sannsynligvis endel lengre enn 1,5 år også :)

Forstår følelsene dine, og de har du rett til å ha, men jeg vil anbefale deg å prøve å ikke sammenligne deres forhold med hans forhold til eksen. Det er historie, og han har sannsynligvis lært. Det betyr nok ikke at han ikke vil gifte seg med deg, men at han vil være litt mer fornuftig denne gangen. Det haster vel tross alt ikke? :)

Klem til deg på en tirsdagskveld.

Skrevet

Kanskje han ikke ønsker å gjøre det igjen for å jinxe det dere har. Vi har vært sammen i 17 år, ikke gift, og hva så? Du må snu tankegangen din. Se på hva du har, istedenfor hva du ikke har. Han elsker deg vel ikke mindre selv om han ikke frir? Du kommer fort til å bli bitter hvis du henger deg opp i at du mangler ring på fingeren.

Let it go!

Anonymous poster hash: 76ed4...e8e

Skrevet

Litt samme historie som deg. Min samboer fridde til sin eks etter de hadde vært sammen i 6mnd. Han vet ikke at jeg vet dette men jeg synes at det er sårt at han ennå ikke er klar for å gifte seg med meg etter 8 års samliv.

Har ingen råd men skjønner at du er skuffet. Man lurer jo på om hva den virkelige grunnen er.

Anonymous poster hash: 4d02b...a70

Skrevet

Svaret er enkelt.

For øyeblikket vil han ikke gifte seg med deg.

Og å ikke ville gifte seg har ikke noe med å elske/ikke elske.

Jeg har gjort det klart for min samboer at jeg aldri vil gifte meg. Jeg elsker han høyere enn alt men giftemål er ikke noe for meg.

Anonymous poster hash: 363ec...654

Skrevet

Takk for svar og gode ord! Jeg må virkelig jobbe med meg selv for å slippe den vonde følelsen... det må jo være en grunn til at han fridde til henne og ikke til meg? Også sårt at jeg virkelig virkelig vil forlove/gifte meg med ham og at han tydeligvis ikke vil det samme (enda i alle fall....) som om følelsene mine for ham ikke er gjengjeldt fullt ut... :'(

Hi

Anonymous poster hash: 27646...41c

Skrevet

Dere har kjent hverandre i 1 1/2 år, det er ikke lenge. Om et par-tre år, kanskje.

Anonymous poster hash: 44e96...865

Skrevet

1,5 år er ikke lenge å kjenne en du eventuelt skal dele resten av livet ditt med. Min mann fridde etter 4 år. Gifta oss 2 år etterpå og har nå vært gift i mange år.

Anonymous poster hash: aa6fb...a6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...