Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #1 Skrevet 31. mai 2016 Har aldri shoppet på ebay, ser det er såå mye fint, men blir pysete. Kanskje noen kan svare meg på noen spm? ( uten å være nedlatende og spydig!) Betaler du med visa eller paypal? Hvorfor står det buy it now, og hvordor kan jeg ikke handle flere ting samtidig? Hva bør jeg styre unna? Andre tips og råd? På forhånd, takk! Anonymous poster hash: 79b60...67c
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #2 Skrevet 31. mai 2016 Jeg bruker paypal pga sikkerhet. Har ikke kredittkort men hvis jeg blir svindlet kan paypal hjelpe (holde tilbake betaling blandt annet), noe banken min ikke gjør. Buy it now betyr at du kjøper det som i nettbutikk, og ikke gir bud og konkurrerer med andre på auksjon. Jeg hater auksjoner btw så ser bare på ting som er ute under buy it now (fastpris) gjerne også fri frakt.. Alt sånt kan man krysse av i søkekriterier. Du kan av og til trykke på add to cart, da kan du betale for hele "handlevognen" samtidig. Men vanligvis må du kjøpe en og en ting. Dette pga det er ulike selgere, fra ulike land og med ulik valuta. Jeg ville styrt unna det meste av klær gjort noen bomkjøp. Stoffene er dårlige, asiatiske størrelser er knøttsmå og klærne er somregel aldri som på bildet (og nesten alltid gjennomsiktige) har derimot kjøpt tommee tippee-flasker samt endel skåler og mykt bestikk til babyen - veldig fornøyd! Anonymous poster hash: 8464b...837
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #3 Skrevet 31. mai 2016 Tusen takk for gode svar! Anonymous poster hash: 79b60...67c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå