Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #1 Skrevet 31. mai 2016 Kampanjen i svangerskap??? http://www.adressa.no/familieogoppvekst/article757048.snd Anonymous poster hash: 60059...b76
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #2 Skrevet 31. mai 2016 Ekkel, men det er jo virkeligheten også. Skulle ønske alle gravide kunne tenkt litt mer på babyen enn seg selv. Anonymous poster hash: 09e2c...520
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #3 Skrevet 31. mai 2016 Ekkel, men det er jo virkeligheten også. Skulle ønske alle gravide kunne tenkt litt mer på babyen enn seg selv. Anonymous poster hash: 09e2c...520 Enig. De som røyker/ snuser i graviditeten burde se denne. Og fortsetter de etterpå... Ja, da er det lite rotasjon i topplokket... Anonymous poster hash: 60059...b76
Kakao1234 Skrevet 31. mai 2016 #5 Skrevet 31. mai 2016 Kjempebra kampanje! Litt hard, men det er bra!
Ronaa Skrevet 31. mai 2016 #6 Skrevet 31. mai 2016 Hard men så viktig. Hadde jeg ikke allerede sluttet, tror jeg denne kunne hjulpet meg til å se litt mer virkeligheten.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #7 Skrevet 31. mai 2016 Tenker at det er uinteressant hva jeg som ikke-røyker mener. Spørsmålet er; virker det? Og ingen ting tyder på det, de gjenværende røykerne reagerer ikke på slike kampanjer, de som gjør det har slutta for lengst. Hvorfor det er slik kan man lure på, hvordan har det seg at vi har en sosioøkonomisk gruppe som røyker mer enn andre og ikke evner å ta til seg informasjon om skadevirkninger eller i alle fall ikke omsetter denne i handling? Men sånn er det altså. Desverre. Man kan gjerne tenke at litt tøff ærlighet er fortjent, men om røykeren fortsetter å røyke er det bortkastede penger. Anonymous poster hash: df10b...726
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #8 Skrevet 31. mai 2016 For det meste bra... Foruten delen hvor de "søtliggjør" det å få barn som ender opp i kuvøse pga fortidig fødsel.. All den "awwww" tullet hvor de nesten koser magen hennes.. Med tanke på hvor mye man kan oppleve når barnet ens ender opp i kuvøse, ikke pga røyk/snus, men fordi man føder for tidlig av andre grunner, og barnet ender opp i kuvøse.. For noen av oss er det snakk om å ha vært flere uker i uvitenhet, vil barnet overleve? Vil det få skader av dette? Varig sykdom? Så mange tanker, så mye usikkerhet, og for noen av oss, så mye sorg. Synes de kunne gjort den noe annerledes, hvor de ikke oppfører seg som "tenk så søtt" når det nevnes kuvøse.. Anonymous poster hash: 98641...c37
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #9 Skrevet 31. mai 2016 Skikkelig ille. Jeg har aldri røyket eller snuset men hatt en dødfødsel fordet. Ikke alltid røyk/snus har skyld i dødfødsel... Veldig skummelt å gi mor skylden for et dødt barn når andre årsaker kan være bak. Å holde sitt døde barn i armene er en ting som er værre enn alt mulig og så få feilaktig skylden for det... Anonymous poster hash: a0290...21e
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2016 #12 Skrevet 1. juni 2016 Synes den er fantastisk. Og det er 100 % tydeliggjort at den handler om snus. Hvis man har mistet barn i dødfødsel vil det alltid være trist når dødfødsel blir nevnt i mediene, selvfølgelig, det forstår jeg. Men med mindre man snuset i det svangerskapet handler denne informasjonskampanjen ikke om deg/din dødfødsel. Alle vet at mange ting kan føre til dødfødsel. Ofte vet man ikke grunnen en gang. Hvis denne kampanjen kan redde babyer fra å dø i mors liv er det verdt at den gjør noen triste, tenker jeg. Anonymous poster hash: a9d8f...c4f
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. juni 2016 #13 Skrevet 1. juni 2016 Likte den godt. Passe kvass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå