Gå til innhold

Jeg har akkurat blitt dumpa :/


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med en mann i snart et år. Han har barn fra før og jeg har barn. Vi har truffet hverandre kun når vi ikke har barna, men har da i praksis bodd sammen annenhver uke i ca 6 mndr. Vi har hatt det så fint! Han er helt super og det har ikke vært antydninger til noe som helst tull eller noe som virker vanskelig. Vi har - sånn jeg oppfattet det - vært vdldig forelsket i hverandre. I helgen snakket jeg med han om å introdusere barna, gå litt mer "ut med" at vi er kjærester, men da ble han bare helt stille og ville ikke prate noe om det 😶 Han holdt avstand til meg, besvarte ikke tlf eller meldinger søndag og i går.. i går kveld kom han til meg uanmeldt og sa at det var slutt. Han ville ikke snakke om det og den eneste grunnen han ville oppgi var at han ikke så noen fremtid for oss.. Han mente at vi bare hadde hatt sex og ikke vært kjærester.. og så dro han! men det er jo ikke riktig! Han har sagt at han er forelsket i meg og han har oppført seg sånn.. og vi har jo vært sammen hele tiden, ikke bare når vi har hatt sex.. og vi har funnet på altmulig utenfor huset også. Jeg har hjulpet han å male osv. Eneste jeg har stusset på er at han har villet ha meg for seg selv, jeg har ikke møtt familie og venner.

 

Dere tenker sikkert at han fremdeles har noe på gang på eksen, men hun har ny mann og henne har jeg faktisk møtt et par ganger..

 

Jeg skjønner ingenting og bare griner : /

 

 

Anonymous poster hash: e3e79...a37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off da :-/ Hørtes jo litt merkelig at dere ikke hadde et kjæresteforhold.... Vet det ikke er en trøst akkurat nå, men det var tydeligvis ikke ment at dere to skulle vare - utfra hva du forteller om hemmelighetsholdningen. Så bedre at du slapp å bli dumpet på denne måten etter lengre tid sammen med han.

 

Anonymous poster hash: 41728...5e2

Skrevet

Det at han ikke har latt deg møte venner og familie er alarmklokker som kan være greie å ha i bakhodet en annen gang.

Har opplevd det samme.

 

Det er forferdelig vondt å bli dumpet slik, men når han gjorde det så viste han at han ikke er den mannen du har trodd han var. Han har tydeligvis ikke vært ærlig med deg. Og en slik mann - det er ikke en mann DU ønsker i livet ditt!

Nå sørger du over den du trodde han var, den du var forelsket i. Han har vist deg at han ikke er den mannen han har latt som.

Så selv om det er vondt nå, vær glad for at du fant det ut før du inkluderte barna dine og dere ev. bodde sammen. Da ville det blitt mye verre og vanskeligere.

 

Ikke heng deg opp i det at han sier dere bare har hatt sex og ikke var kjærester. Det at han har holdt deg utenfor sine venner og familie betyr trolig at du bare var en han likte godt nok til å ha sex med og være sammen med en stund. Han har bare vært altfor feig til å fortelle deg hvor han stod i dette. Og det er råttent gjort, feigt og stygt.

Hver gang du føler behov for svar, minn deg selv på at han viste deg hvor han stod nå til slutt, minn deg selv på den han faktisk er mot deg og ikke heng deg opp i hva som kunne bli. For med en så feig mann så ville du aldri fått det du trodde du ville få sammen med denne mannen!

 

Det er vondt å føle seg lurt, det er vondt å oppdage at man er blitt behandlet så dårlig. Men når du kommer over det verste sjokket nå, da tror jeg det at han har vært så feig og behandlet deg falskt vil gjøre det lettere for deg å gi slipp på ham og følelsene du hadde for ham. For du vil innse at en slik mann har du ikke lyst å ha i livet ditt.

Han har sikkert mange gode sider, men han har ikke gode nok sider til at du ville fått det godt sammen med ham i et samliv.

Når du ser det - og gir slipp på illusjonen han laget av seg selv overfor deg - da greier du å komme deg videre også.

 

Klem

 



Anonymous poster hash: 326fa...aae
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor han skulle gidde å være sammen med meg 24 t i døgnet annenhver uke i et halvt år hvis han ikke har brydd seg om meg.. det må være ett eller annet han ikke forteller meg. Jeg greier ikke å gi han opp!

 

Anonymous poster hash: e3e79...a37

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor han skulle gidde å være sammen med meg 24 t i døgnet annenhver uke i et halvt år hvis han ikke har brydd seg om meg.. det må være ett eller annet han ikke forteller meg. Jeg greier ikke å gi han opp!

 

Anonymous poster hash: e3e79...a37

Det er bare å gi opp... Brutale sannheten er at du var bare kjekt tidsfordriv der og da.

 

Anonymous poster hash: 41728...5e2

Skrevet

Han har jo tilogmed sagt at han elsker meg!!

Riktignok mens vi hadde sex, men det gjør det vel ikke til løgn fordel? ! Jeg er helt kvalm! Vi har hatt fryktelig mye sex.. men det har man jo når man er forelsket. Han tennere noe voldsomt og jeg har hatt lyst hele tiden. Vi har tøysa mye og hatt sex på offentlige toaletter, på stranden, på en rasteplass osv. Jeg trodde jo at vi gjorde det fordi vi var forelsket .. men så har han vel bare brukt meg da?! 😢 Åh, helvetes idiot altså!

 

Anonymous poster hash: e3e79...a37

Skrevet

Å si "Jeg elsker deg" er ikke ensbetydende med at vedkommende elsker deg... Dessverre. Altfor mange idioter som slenger det ut av seg uten å mene noe, spesielt for å få snøret i bånn.

 

Anonymous poster hash: 41728...5e2

Skrevet

Huff trist at det finnes slike menn. Det er jo ikke bare å skru av følelsene sine selv om man blir dumpa. Men du fortjener en mye bedre mann. Klem til deg!

 

Anonymous poster hash: c77c3...0fb

Skrevet

Jeg greier bare ikke å forstå at han kan være så kynisk og har spilt så bra skuespill. . Så jeg tror liksom ikke på det..

 

Anonymous poster hash: e3e79...a37

Skrevet

Jeg vet jo at ingen her inne har svaret på det, men jeg har bare ingen å snakke med akkurat nå. Jeg synes det er ydmykende og flaut. Gruer meg til å fortelle til venninner at; neida vi var visst ikke så forelsket, alt gikk visst ikke så supert..

 

Jeg spinner hele tiden rundt på om det kan være en eller annen grunn til at han har fått kalde føtter eller han skjuler noe for meg som jeg har kommet for nærme... Jeg har jo møtt barna hans et par ganger og han mine.. men bare litt tilfeldig og aldri som en introduksjon av noe, ikke som venner engang. . Jeg trodde det var jeg som holdt igjen, men så har det visst passet han veldig bra..

 

Jeg har tenkt mye i dag på at forholdet vårt har handlet mye om sex.. men, er ikke det vanlig da? Huff, jeg er helt i stuss.. Skjønner virkelig ingenting og dwt gjør så vondt! Jeg vil så gjerne bare være sammen med han.. men så blir det ikke sånn..

 

Anonymous poster hash: e3e79...a37

Skrevet

Han er en tosk som ikke er verdt tårene dine.

 

Anonymous poster hash: 41728...5e2

Skrevet

Vi har snakket litt sammen i dag. Han sier at det ikke er noen annen grunn enn at han bare ikke har de rette følelsene og at han bare trodde han elsket meg i korte øyeblikk fordi han var kåt. (Tenk å virkelig si noe sånt da?!) Han gjør meg veldig sint, men så er jeg så svak for han og. Han vet veldig godt at han bare kan kysse meg og så ligger jeg på rygg og tar han imot.. Han spurte om vi ikke kunne fortsette å ha det fint uten å ta det noe videre.. Han pratet masse om hvordan han kunne få meg til å komme i blinde og at jeg måtte tenke mrg godt om før jeg ss nei takk til det.. (jeg har sagt at han er den beste jeg har hatt og det bruker han for alt det er verdt) jeg sa nei men har bare lyst til å ha han her så det er så vanskelig! Jeg er helt svett for plutselig oppfører han seg som en drittsekk og jeg blir så forvirret. Han spurte hvordan jeg ville føle det om han knulla en annen.. Vet ikke om han prøvde å gni det inn eller hva han drev med jeg. Uansett viser han veldig tydelig at det kun har handlet om sex for han.

 

Ja, ja, jeg skal komme meg videre fra dette og. Jeg er bare så dønn skuffet og ydmyket!

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: e3e79...a37

Skrevet

For en forbanna idiot.Skjønner følelsene dine,men du bør holde deg unna.Han fortjener deg IKKE!!!

Skrevet

Vi har snakket litt sammen i dag. Han sier at det ikke er noen annen grunn enn at han bare ikke har de rette følelsene og at han bare trodde han elsket meg i korte øyeblikk fordi han var kåt. (Tenk å virkelig si noe sånt da?!) Han gjør meg veldig sint, men så er jeg så svak for han og. Han vet veldig godt at han bare kan kysse meg og så ligger jeg på rygg og tar han imot.. Han spurte om vi ikke kunne fortsette å ha det fint uten å ta det noe videre.. Han pratet masse om hvordan han kunne få meg til å komme i blinde og at jeg måtte tenke mrg godt om før jeg ss nei takk til det.. (jeg har sagt at han er den beste jeg har hatt og det bruker han for alt det er verdt) jeg sa nei men har bare lyst til å ha han her så det er så vanskelig! Jeg er helt svett for plutselig oppfører han seg som en drittsekk og jeg blir så forvirret. Han spurte hvordan jeg ville føle det om han knulla en annen.. Vet ikke om han prøvde å gni det inn eller hva han drev med jeg. Uansett viser han veldig tydelig at det kun har handlet om sex for han.

 

Ja, ja, jeg skal komme meg videre fra dette og. Jeg er bare så dønn skuffet og ydmyket!

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: e3e79...a37

 

Han er jo virkelig stygg med deg!! :sinna:

 

Jeg svarte deg tidligere i tråden også. Men vet du, han der er skummel hvordan han nå prøver å manipulere deg!

 

Jeg har alltid hatt behov for å forstå når jeg har opplevd lignende, men har kommet til at egentlig så trenger jeg ikke forstå noe som helst. Jeg kan bare se med åpne øyne hvordan en slik mann har behandlet meg når han gjør det slutt, måten han gjør det på og hva han sier. Det han gjør nå viser deg alt du trenger å vite!

 

Han er direkte stygg og følelsesløs med deg, han prøver faktisk å se hvor langt han kan manipulere deg seksuelt. Han virker rett og slett ikke god. Og hva han måtte ha sagt tidligere... han innrømmer jo nå at det er ting han har sagt fordi det har vært praktisk for å få god sex.

 

Nei, en slik mann er det bare en ting å gjøre med. Om han prøver å kontakte deg igjen, send ham en melding om at du IKKE vil ha noe mer kontakt med ham, og at du forventer at han respekterer det. Gjør han det ikke anser du det som trakassering og vil måtte gå videre med det.

 

Om du ikke kutter helt kontakten (og får ham til å slutte å kontakte deg) så kommer du nok til å angre bittert, for da tror jeg han vil manipulere deg til å bli hans sexdukke når han føler for deg, han kommer til å utnytte rått at du har følelser for ham.

 

Du har faktisk vært heldig som kommer deg bort fra en slik fyr nå og ikke etter at dere var samboere.

 

Bare send ham en melding her og nå og fortell det jeg skrev over. Da har du avsluttet, du slipper å forholde deg til fyren noe mer.

 

Og en ting til.... ingenting av dette er skamfullt eller flaut for din del. Du var i dette forholdet av alle gode grunner og følelser. Det er bare han som bør føle skam og flauhet.... men det har han ikke vett nok til.

Og om noen spør... bare vær saklig "han var visst i det kun for sexen sin del, sa han, han hadde bare glemt å fortelle meg akkurat den detaljen", og så utbroderer du ikke noe mer. Da vil du fremstå som den med mest styrke og han som den manipulerende idioten han er.

 

Anonymous poster hash: 326fa...aae

Skrevet

Hjertesorg er vondt! Ingen kloke ord herfra bare en varm klem fra en fremmed midt på natten.

 

Anonymous poster hash: f4a6f...824

Skrevet

Mannfolk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...