Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #1 Skrevet 31. mai 2016 Har sluttet på p-sprøyten mange måneder siden, den siste uken har jeg fått ekstremt ømme bryst og nå er jeg veldig mye kvalm om morgen og har tilogmed kastet opp, kvalmen begynner ca 4-5 på natten, tok en test for 2 dager siden og den var negativ, da jeg ikke vet om jeg har EL eller får mensen (kun spottinger innemellom) mistenkte jeg at jeg kunne være gravid.. Tok en test (Clearblue) men fikk negativ.... Skjønner ikke hva denne kvalmen kommer fra og er øm i magen på en rar måte.. Orker ikke å legge ut masse penger på å ta nye tester hele tiden, siden jeg har symptomer på graviditet burde jeg fått en positiv test da jeg har nok HCG i kroppen til å få symptomer? Er det mulig at man kan bli kvalm før man får mensen? Prøver å forstå meg på dette.. Har ikke time hos legen før om 2 uker :/ Anonymous poster hash: b50f5...0fe
Ylva og Mathilde Skrevet 31. mai 2016 #2 Skrevet 31. mai 2016 Bare lev som om du er gravid frem til da, så er det vel ikke sååå krise om du ikke vet sikkert? Falsk negativ forekommer, men det kan også være mye annet rart som kan forårsake symptomene, så du må nok bare vente og se.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #3 Skrevet 31. mai 2016 Nei det er ikke krise, har begynnt å ta medisiner igjen men har tatt den samme medisinen i to år og det skulle vært rart om jeg plutselig fikk reaksjoner på medisinen nå. Anonymous poster hash: b50f5...0fe
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #4 Skrevet 31. mai 2016 Du kan få en ganske kraftig reaksjon på hormonforandringene i kroppen når din egen syklus sparkes igang også... Anonymous poster hash: 8fd6a...e12
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #5 Skrevet 31. mai 2016 Ja det har jeg lest om p-sprøyten når man kommer tilbake til normal syklus så blir man ganske hormonell, vurderer å ta p-piller nå da ønsker ikke å bli gravid akkurat nå. Anonymous poster hash: b50f5...0fe
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #6 Skrevet 31. mai 2016 Du kan få en ganske kraftig reaksjon på hormonforandringene i kroppen når din egen syklus sparkes igang også... Anonymous poster hash: 8fd6a...e12 Signerer denne... Tok ut p-staven for et par uker siden. Den uken fra jeg tok ut staven til jeg fikk menstruasjon igjen var jeg kvalm, svimmel, vondt i magen, murringer osv. Var nesten sikker på at jeg var gravid (selv om jeg ikke hadde hatt sex på leeeenge 🙈)... Anonymous poster hash: 89fe5...c7e
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #7 Skrevet 31. mai 2016 Kjøp billig tester på eBay Anonymous poster hash: 60c91...97c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå