Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #1 Skrevet 31. mai 2016 Ja jeg vet folk er lei disse trådene. Anonymous poster hash: 03150...4d1
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #2 Skrevet 31. mai 2016 Jeg ringte nav for å høre og han sa de skulle komme i løpet av dagen. Jeg sa at de ikke sto til utbetaling enda og han sa det var fordi de ikke hadde blitt utbetalt. Enda de skal stå til utbetaling 1-2 dager før man får dem. Men får bare håpe de kommer i løpet av dagen da. Anonymous poster hash: 417d3...d4c
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #3 Skrevet 31. mai 2016 Takk er første månden denne perioden så ble litt bekymret for at noe var feil selv om jeg har fått vedtaksbrev. Anonymous poster hash: 03150...4d1
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #4 Skrevet 31. mai 2016 Mine kom i dag tidlig. Anonymous poster hash: 3f354...6cd
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #5 Skrevet 31. mai 2016 Fikk nettopp beskjed om at mine kommer i morra. Og til kjærringene som roper "dårlig mor som ikke har buffer": Jeg HAR buffer. Jeg har levd av den bufferen siden mars, da jeg skulle hatt den første utbetalingen. Jeg kunne levd av den bufferen i et halvt år til. Jeg ringte fordi jeg, av prinsipp, mener det ville vært uhørt om jeg skulle gå uten penger enda en måned. Ikke alle har like god buffer. Så i morgen, altså😊 Anonymous poster hash: 9e374...d01
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #6 Skrevet 31. mai 2016 Fikk nettopp beskjed om at mine kommer i morra. Og til kjærringene som roper "dårlig mor som ikke har buffer": Jeg HAR buffer. Jeg har levd av den bufferen siden mars, da jeg skulle hatt den første utbetalingen. Jeg kunne levd av den bufferen i et halvt år til. Jeg ringte fordi jeg, av prinsipp, mener det ville vært uhørt om jeg skulle gå uten penger enda en måned. Ikke alle har like god buffer. Så i morgen, altså😊 Anonymous poster hash: 9e374...d01 Da kommer sikkert mine i morra også da. Og nei, jeg har ikke buffer i det hele tatt fordi vi rett og slett ikke har penger nok til det. Så litt kjipt å vente enda lenger, men det ordner seg alltid 😊 Anonymous poster hash: 417d3...d4c
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #7 Skrevet 31. mai 2016 Hvorfor hår det så treigt med dere? Jeg fikk mine den 20. Anonymous poster hash: d50be...3c8
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #8 Skrevet 31. mai 2016 Hvorfor hår det så treigt med dere? Jeg fikk mine den 20. Anonymous poster hash: d50be...3c8 Jeg har fått den 20. hver eneste måned begge gangene i permisjon, så var litt av en overraskelse at jeg fortsatt ikke har fått. Anonymous poster hash: 417d3...d4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå