Gå til innhold

Burde ikke foreldrepengene være inne nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg vet folk er lei disse trådene.

Anonymous poster hash: 03150...4d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ringte nav for å høre og han sa de skulle komme i løpet av dagen. Jeg sa at de ikke sto til utbetaling enda og han sa det var fordi de ikke hadde blitt utbetalt. Enda de skal stå til utbetaling 1-2 dager før man får dem. Men får bare håpe de kommer i løpet av dagen da.

Anonymous poster hash: 417d3...d4c

Skrevet

Takk er første månden denne perioden så ble litt bekymret for at noe var feil selv om jeg har fått vedtaksbrev.

Anonymous poster hash: 03150...4d1

Skrevet

Mine kom i dag tidlig.

Anonymous poster hash: 3f354...6cd

Skrevet

Fikk nettopp beskjed om at mine kommer i morra. Og til kjærringene som roper "dårlig mor som ikke har buffer": Jeg HAR buffer. Jeg har levd av den bufferen siden mars, da jeg skulle hatt den første utbetalingen. Jeg kunne levd av den bufferen i et halvt år til. Jeg ringte fordi jeg, av prinsipp, mener det ville vært uhørt om jeg skulle gå uten penger enda en måned. Ikke alle har like god buffer.

Så i morgen, altså😊

Anonymous poster hash: 9e374...d01

Skrevet

Fikk nettopp beskjed om at mine kommer i morra. Og til kjærringene som roper "dårlig mor som ikke har buffer": Jeg HAR buffer. Jeg har levd av den bufferen siden mars, da jeg skulle hatt den første utbetalingen. Jeg kunne levd av den bufferen i et halvt år til. Jeg ringte fordi jeg, av prinsipp, mener det ville vært uhørt om jeg skulle gå uten penger enda en måned. Ikke alle har like god buffer.

Så i morgen, altså😊

Anonymous poster hash: 9e374...d01

Da kommer sikkert mine i morra også da. Og nei, jeg har ikke buffer i det hele tatt fordi vi rett og slett ikke har penger nok til det. Så litt kjipt å vente enda lenger, men det ordner seg alltid 😊

Skrevet

Hvorfor hår det så treigt med dere? Jeg fikk mine den 20.

Anonymous poster hash: d50be...3c8

Skrevet

Hvorfor hår det så treigt med dere? Jeg fikk mine den 20.

Anonymous poster hash: d50be...3c8

Jeg har fått den 20. hver eneste måned begge gangene i permisjon, så var litt av en overraskelse at jeg fortsatt ikke har fått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...