Gå til innhold

dekker billigste reisevei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpe meg. Ble sendt i ambulanse til sjukehuset for 5 dager siden. I dag får vi reise hjem med åpen retur. MEN, sykehuset dekker kun billigste reisevei. Som vil si buss i 3,5 time med 2 bussbytter med en liten på 5 mnd som er tett. Har fått med medisin jeg kan gi ved behov, men har jo ikke prøvd det enda. Har ikke lyst til å prøve det første gang på en buss. Hurra hurra, og takk for hjelpen sier jeg. Merkelig opplegg at de ikke kan sørge for pasientene hele veien hjem. Ikke alle som har noen som kan kjøre langt for å hente.. Hva syns dere om den ordningen?

Anonymous poster hash: 4808c...444

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpe meg. Ble sendt i ambulanse til sjukehuset for 5 dager siden. I dag får vi reise hjem med åpen retur. MEN, sykehuset dekker kun billigste reisevei. Som vil si buss i 3,5 time med 2 bussbytter med en liten på 5 mnd som er tett. Har fått med medisin jeg kan gi ved behov, men har jo ikke prøvd det enda. Har ikke lyst til å prøve det første gang på en buss. Hurra hurra, og takk for hjelpen sier jeg. Merkelig opplegg at de ikke kan sørge for pasientene hele veien hjem. Ikke alle som har noen som kan kjøre langt for å hente.. Hva syns dere om den ordningen?

Anonymous poster hash: 4808c...444

Er pasientreiser du mener. Vi dekker kum den rimeligste reisemåten. Hvordan du selv reiser er opp til dere selv selvsagt :-) få behandler til å dokumentere for at det er medisinsk nødvendig med dyrere transportmiddel, så vil dere få dekt det :-)

Anonymous poster hash: 42360...16a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...