abella Skrevet 31. mai 2016 #1 Skrevet 31. mai 2016 Virker som avløpet fra badekaret er tett? Når jeg tapper ut vannet kommer alt opp igjen fra sluket i gulvet og renner utover gulvet! Noe en dame med ti tommeltotter kan fikse selv eller må jeg ringe rørlegger???
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #2 Skrevet 31. mai 2016 Jeg haddehelt i avløpsrens først for å prøve Anonymous poster hash: effac...82c
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #3 Skrevet 31. mai 2016 Prøv først med å helle litervis med glovarmt vann ned i avløpet. Så bruker Munin avløpsrens (kjøpes på rørleggerbutikker). Funker ikke noe av dette, så ringer du rørlegger... Lykke til! Anonymous poster hash: 0a887...4d3
Leeloo76 Skrevet 31. mai 2016 #4 Skrevet 31. mai 2016 Jeg ville tatt på oppvaskhansker og renset sluket før jeg ev. prøvde avløpsrens om det sitter lenger ned. Mest sannsynlig er det en luke (om karet er bygget inn), ev. så kan hele fronten på karet hektes av. Avløpsrens kan lett lage en verre propp om det brukes feil (hvid du bruker Plumbo).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå