Gå til innhold

Hvordan er det å være lærer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilket klassetrinn underviser dere på? Jeg tror det et lærer jeg vil bli, på ungdomsskolen helst. Vil høre erfaringer på godt og vondt, hva dere liker og ikke liker med yrket:)

Anonymous poster hash: 310b3...730

Videoannonse
Annonse
Skrevet

travelt, men veldig morsomt. man får en del heavy informasjon om ungene og deres familier, som man kan bli ganske berørt av. 
det er slitsomt med de elevene som ikke mestrer hverken fag eller sosialt samspill, men man blir lykkelig når man ser det løsner for dem etterhvert. jeg ville aldri valgt annerledes! 

VGs

Anonymous poster hash: 6cf68...5c8
Skrevet

Jeg elsker jobben min, men jeg har likevel sagt opp for å ta en annen jobb i kommunen. Grunnen er frustrasjon over å ikke få tid til å gjøre jobben skikkelig, i tillegg til politikere som ikke forstår skole, og heller prøver å drive dem som lønnsomme bedrifter.

Regjeringens siste nådestøt, som gjør utdanningen min tilnærmet ugyldig, og presser til å betale av egen lomme for pålagt videreutdanning, var spikeren i kista for min del.

Det nytter ikke lenger å kjempe imot, da tar jeg heller min hatt og går.

Anonymous poster hash: 45581...e49

Skrevet

Jeg elsker jobben min, men jeg har likevel sagt opp for å ta en annen jobb i kommunen. Grunnen er frustrasjon over å ikke få tid til å gjøre jobben skikkelig, i tillegg til politikere som ikke forstår skole, og heller prøver å drive dem som lønnsomme bedrifter.

Regjeringens siste nådestøt, som gjør utdanningen min tilnærmet ugyldig, og presser til å betale av egen lomme for pålagt videreutdanning, var spikeren i kista for min del.

Det nytter ikke lenger å kjempe imot, da tar jeg heller min hatt og går.

*presser meg

Skrevet

Elsker å være lærer og undervise, men syns det er mye tungt blant elever, foreldre, barnevern, diagnoser og økonomi.

Skrevet

Er norsklærer på ungdomstrinnet, det har nok litt å si😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...