Gå til innhold

Noen synske her? Hvor er vitnemålene mine??

Anbefalte innlegg

Skrevet

:klo: Tror de ligger i en oransje dokumentmappe... Men hvor er den, da...????

Anonymous poster hash: 30d42...972
Videoannonse
Annonse
Skrevet

bor du i to etasjes hus? 
føler den ligger i underetasjen, gjerne sammen med noen tegninger av et barn, sjekk flyttekassene dine/eller noen kasser av noe slag. 

Anonymous poster hash: fe39f...dee
Skrevet

bor du i to etasjes hus? 

føler den ligger i underetasjen, gjerne sammen med noen tegninger av et barn, sjekk flyttekassene dine/eller noen kasser av noe slag. 

Jeg bor i et 4 etg. hus! Men tror nok du er inne på noe at den kan ligge i en flyttekasse... Har bare så mange av de... Så du mener jeg skal begynne å lete i kjelleren? Ikke loftsetasjen? HI

Skrevet

Tror kassen den ligger i står lang fremme. Det er lys inn ditt. Det kan også komme av at du åpner en dør.

Anonymous poster hash: 47577...acb

Skrevet

Begynn i en av under etasjene, tror ikke den ligger direkte oppi en eske men slettes ikke langt unna! 

stemmer det at du må inn en litt smal gang for å komme til et rom i underetasjen? 
får også for meg en trehvit dør.. 
Hilsen

A 10.38 (ikke anonym 11.06)

Skrevet

Jeg tror den ligger i en plastpose i en kjeller. 

Anonymous poster hash: dbfb3...9d5
Skrevet

Ligger de ikke inne på nettet, på din side? Jeg er ikke synsk altså, men trodde alt sånn lå elektronisk

Anonymous poster hash: cd6b0...2a3

Skrevet

Takk for tips alle sammen! Jeg begynner å lete i kjelleren, så får vi se. Jeg har ingen trehvite dører i hele huset... Men har en smal gang inn til der alle kassene står!! Skal gi dere tilbakemelding dersom jeg finner den! HI

Skrevet

Jeg fant den!!!! :danse: Dere er fantastiske, altså! Fikk nesten litt gåsehud her nå... Jeg gikk inn smal gang, valgte meg ut en av de fremste kassene og voila, der lå de!!! Ikke i en oransje dokumentmappe, men en lyseblå. Sammen med den lå det ganske riktig barnetegninger... Tusen takk til dere! Vet hvor jeg skal spør neste gang noe er borte :Nikke:  :blomst: HI

Skrevet

Jeg fant den!!!! :danse: Dere er fantastiske, altså! Fikk nesten litt gåsehud her nå... Jeg gikk inn smal gang, valgte meg ut en av de fremste kassene og voila, der lå de!!! Ikke i en oransje dokumentmappe, men en lyseblå. Sammen med den lå det ganske riktig barnetegninger... Tusen takk til dere! Vet hvor jeg skal spør neste gang noe er borte :Nikke:  :blomst: HI Anonymous poster hash: 30d42...972

Johoo så flott :D

Anonymous poster hash: 47577...acb

Skrevet

Oj! Så flott :)

Noen som kan hjelpe meg å finne newborn innlegget til ergobabyen? :)

Er redd den kan ha blitt kastet i ryddingen etter flyttingen, men har sett den etter at vi flyttet her en plass...

Anonymous poster hash: 2d59a...e23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...