Gå til innhold

Hvor i Kroatia er det finest å reise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dit med tenåringen min i høstferien, har aldri vært der, så lirer på om noen av dere har gode tips til steder og evt hotell :)

Anonymous poster hash: eb4f6...4e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dubrovnik er fint og Hvar er supert. Begge steder skjer det litt, og det er greit om dere to drar alene. På Hvar ville jeg leid en leilighet privat. Se på kartet og Finn en fin beliggenhet. I Dubrovnik er det mange hoteller. Har selv bodd på hotell kompas flere ganger og anbefaler det. Litt utenfor byen, men bussen går rett utenfor, det er strand og basseng, god mat og restauranter etc i nærheten.

Anonymous poster hash: fa6d8...20f

Skrevet

Jeg elsket Rovinj! :-) men kommer selvsagt an på interessene deres og hva dere vil gjøre..

Anonymous poster hash: 0595a...4df

Skrevet

Takk for svar :) Skal sjekke ut de stedene.

Vi skal bare ligge på stranden og spise og kose oss, ikke et must at det må skje så mye annet :)

Skrevet

Har bare vært i Split og Dubrovnik. Men det var to helt utrolig nydelige plasser.

Anbefales!

Skrevet

Tučepi anbefales!

Anonymous poster hash: 58757...ec3

Skrevet

Takk for svar :) Skal sjekke ut de stedene.

Vi skal bare ligge på stranden og spise og kose oss, ikke et must at det må skje så mye annet :)

Det er fint overalt! Hvar er min favoritt, og Rovinj og Dubrovnik. Men vær klar over at det ikke er så mange sandstrender i Kroatia og at det ikke nødvendigvis er badetemperatur i oktober.

Anonymous poster hash: ca6a5...cc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...