Gå til innhold

Dere som kan hund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hunden vet at den ikke får lov til å være i sofaen. Likevel gjør den det hver natt når ingen ser. Det rare er at den alltid legger seg der jeg har sittet. 

Hvorfor velger den alltid det stedet jeg har sittet? Dette har fulgt oss gjennom flere møbler og hus. Det er alltid min plass den tar på natta. 

Er det et forsøk på å ta min plass på rangstigen, eller at den forbinder meg med trygghet? 

Anonymous poster hash: addb1...25c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke noe negativt. Hunden ser på deg som sin leder, derfor den legger seg på din faste plass i sofa osv.

Vår forrige hund gjorde det. Vi testa dette ut ved å bytte plass på min og mannen sin dyne: da min dyne lå på mannen sin side av senga, var mannen sin dyne på min side av sengs urørt, kun min dyne var ligget på.

Anonymous poster hash: 20479...eac

Skrevet

Er nok tryggheten <3 prøv å legge aluminiumsfolie på plassen din om natta.

Skrevet

Jeg tipper det er fordi det lukter godt og trygt av den personen den er mest knyttet til.

Anonymous poster hash: d8ddb...39c
Skrevet

Det var jo gledelig :) 

Anonymous poster hash: addb1...25c
Skrevet

Dette var gøy å vite.

Med en gang jeg står opp fra sofaen så går hunden min å legger seg der. Morsomt å vite hvorfor den gjør det. 😊

Beklager hi at jeg kupper tråden din.

Noen som kam svare på hvorfor den ligger inntil meg når jeg sitter i sofaen, sjeldent hos mannen min, mest hos meg?

Anonymous poster hash: 91c43...48d

Skrevet

Er nok ene og alene fordi det øukter deg og den føler seg tryggest og ligger best der

Anonymous poster hash: b36fd...a38

Skrevet

Dette var gøy å vite.

Med en gang jeg står opp fra sofaen så går hunden min å legger seg der. Morsomt å vite hvorfor den gjør det.

Beklager hi at jeg kupper tråden din.

Noen som kam svare på hvorfor den ligger inntil meg når jeg sitter i sofaen, sjeldent hos mannen min, mest hos meg?

Anonymous poster hash: 91c43...48d

Fordi den liker deg best.

Anonymous poster hash: d8ddb...39c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...