Gå til innhold

Kan noen anbefale gode ansiktswipes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut på reise og vil da pakke så lett som mulig, så tenkte å kjøpe med meg sånne ansiktsvåtservietter til å vaske av sminken med i stede for den ansiktsvasken jeg vansligvis bruker - men hvilke er bra? Er jo så mye forskjellig der ute...

Helst noe som ikke er (altfor) parfymert og som fjerner sminken greit.

Anonymous poster hash: 3f1de...9cc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Simple, den grønne pakka. Fås på flere matbutikker og mulig europris. Brukte nivea sine før, men ble så rød og sår av de.

Disse her er myke å bruke og milde mot huden min. Uansett alltid lurt å ha litt vann i ansiktet, iallefall bløte vippene før du bruker servietter.

Anonymous poster hash: 4d4ae...82d
Skrevet

Simple her også, grønn pakke. Milde, men samtidig effektive.

Anonymous poster hash: 90789...7d5
Skrevet

Takk for tips, da skal de prøves :)

Skrevet

De fra vita som heter comodynes. De er utrolig fuktige, sånn at jeg ikke blir sår i fjeset. Jeg blir sår av simple sine, men har sensitiv hud.

Skrevet

Jeg bruker de til 10 kr, first price. Perfekte. Og de kom høyt oppe på tv2 hjelper deg sin uhøytidelige kåring, 2.plass. Husker ikke hvem som vant, Simple kanskje? Men den koster mye mer. Jeg bruker en pk i uka, sløser med god samvittighet :)

Anonymous poster hash: d3525...f9b

Skrevet

De fra vita som heter comodynes. De er utrolig fuktige, sånn at jeg ikke blir sår i fjeset. Jeg blir sår av simple sine, men har sensitiv hud.

Det har jeg også, så kanskje jeg burde prøve disse da? Er de uten parfyme? Jeg bør bruke noen uten parfyme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...