Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mathea. Kjenner ingen som heter det, både jeg om mannen liker det.

Anonymous poster hash: 0d2c9...090

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det høres litt rart og "oppkonstruert" ut på en måte. Som om noen har prøvd å "dolle opp" Thea på en måte. Blir bare rart. Tenker på den graviderådgivningstjenesten Amathea når jeg hører det.

Anonymous poster hash: 046a3...63a
Skrevet

Vurderte det når jeg fikk min Mathilde, kjenner et par som heter det, fint, gammelt navn.

Skrevet

Mathea er veldig fint. Kjenner ei jente i barneskolealder som heter det, og vet om flere. Absolutt ikke oppdolla som anonym over her synes.,

Anonymous poster hash: b429d...ad3

Skrevet

Ikke noe jeg ville kalt mitt barn men ikke stygt. Helt OK. Reagerer absolutt ikke negativt når jeg hører det, mer psoitivt :)

Anonymous poster hash: 7d124...215

Skrevet

Mathea er et gammelt og solid navn. Noen steder sa man tidligere Matja, (jfr. Prøysen), andre steder ble det Mattea. I dag sier vel de fleste Mathea, heldigvis.

Anonymous poster hash: 600a5...1ef

Skrevet

Jeg er klar over at det er et gammelt navn, men liker det fortsatt ikke. Har litt Jordmor-Matja klang over seg.  I tillegg er det nesten det samme som Thea - som jeg virkelig ikke ilker.

Anonymous poster hash: 7b59a...ea5
Skrevet

Jeg liker Mathea kjempegodt

Anonymous poster hash: 2f03b...86e
Skrevet

Mathea er veldig fint. Kjenner ei jente i barneskolealder som heter det, og vet om flere. Absolutt ikke oppdolla som anonym over her synes.,

Anonymous poster hash: b429d...ad3

Det er vel strengt tatt en smakssak ;) Spør man om hva man syns om et navn, svarer man jo i forhold til hva man selv syns og tenker om det navnet.

Anonymous poster hash: 046a3...63a

Skrevet

kjempefint :)

Anonymous poster hash: 029cf...b37
Skrevet

Minner meg om Amathea. Vet bare om en Mathea, og foreldrene hennes er litt sånn "white trash". Jeg liker Thea godt, men ikke Mathea.

Anonymous poster hash: d2f50...05d
Skrevet

Ei i guttungens bhg heter det, så er jo blitt vant til det nå. Synes det er fint :)

Anonymous poster hash: 5f6bb...3ed
Skrevet

Helt ok. Ganske mye brukt her.

Anonymous poster hash: 09ff6...c88

Skrevet

Synes Mathea er nydelig, jeg:)

Anonymous poster hash: 1235b...292

Skrevet

Kjempefint! Liker ikke Thea, men Mathea er noe helt annet synes jeg. Vet om 3 jenter som heter det, 15, 13 og 7 år.

Anonymous poster hash: 60411...895

Skrevet

Nydelig ☺ vis jeg får jente en gang så står det navnet høyt på min liste, spesielt siden jeg kunne hatt de som oppkaling etter min pappa.

Vet om noen Mathea men ikke mange ☺☺

Anonymous poster hash: 8303f...197

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...