Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #1 Skrevet 30. mai 2016 Nå er det noen menn som får dette til helt av seg selv. Jeg er dessverre ikke gift med en slik.... Det kan jo selvsagt være at han ikke setter pris på meg, men han kommer fra en familie der det ikke er vanlig å vise slik så jeg har jo et håp. Familien hans er hyggelig, det er ikke det. Men det er ikke forskjell på hverdag og fest, alle dager er like. Der er det ekstremt sjeldent man gjør noe ekstra ut av noe. Har prøvd taktikken med å være mot andre slik du vil at andre skal være mot deg, men det virker ikke. Er det mulig å få en mann til å vise at han setter pris på deg uten at man må si rett ut at en savner det (det tar liksom litt av poenget bort)? Noen som har noen tips? Anonymous poster hash: a380c...77c
trekkoppfugl Skrevet 31. mai 2016 #2 Skrevet 31. mai 2016 Jeg er uenig i at det å si det rett ut er å ta poenget bort. Det å vise at man setter pris på noen er for det første individuelt, alle har ulik måte å uttrykke dette. Det er ikke sikkert han er klar over at du føler det slik. For det andre er det en treningssak. Mannen min har alltid vært flink til å uttrykke det verbalt, men jeg savnet at han også viste det fysisk utenom sex, ved å f.eks stryke på meg når vi sitter og glor på Tv. Han var ikke klar over dette behovet. I begynnelsen måtte jeg gjerne minne ham på det, og det var litt klønete og rart. Nå går det av seg selv, og er blitt en naturlig del av vår kommunikasjon. Om du trenger verbal tilbakemelding, foreslå at dere sier noe fint til hverandre hver kveld, f.eks. Flaut i starten, naturlig etterhvert. Om du trenger romantikk, foreslå en dag i uken hvor dere tenner lys til middagen, og hører på fin musikk. Dette gjør noe med stemningen uansett om det er fiskeboller til middag og barna er til stede. Rart i begynnelsen, naturlig etterhvert. Dette er bare forslag, du vet selv hva du trenger. Snakk sammen! Håper det går bra for deg, det er viktig å føle seg verdsatt.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2016 #3 Skrevet 31. mai 2016 tror det der bare er personligheten. alle er forskjellig. selv om du sier ifra blir han kanskje flink en stund, så faller det tilbake. kan jo kanskje hjelpe at du blir flinkere også..for å se om de smitter; ) Anonymous poster hash: 1827a...df7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå